Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Dynamostøy på anlegget?


hojo

Anbefalte innlegg

Du kan GJERNE poste svar hvis du har funnet ut av det.

 

Satt opp anlegg i bilen min i dag også. Strøm fra batteri går på venstresiden av bilen, signalkabelen ligger på høyre side.

 

Når motoren på bilen er slått av så er det nesten ingen spraking i det hele tatt, den går egentlig helt bort rett etter at anlegget har slått seg på.

Når jeg starter motoren på bilen however så blir det masse spraking, og sprakingen blir mer heavy og kjappere hvis jeg ruser bilen.

 

HVA KAN VÆRE GALT?

 

Er ganske grønn på elektro-ting egentlig, men hvis noen har svaret så kan de gjerne poste. En elektro-kamerat lurte på om det kunne hjelpe med en kondensator, men tror ikke helt det er der problemet ligger jeg.

Når jeg napper ut signalkabelene så er det ingen spraking, så er der det ligger et sted...

Har ikke prøvd å nappe ut en og en signalkabel (er bare 2 da), men kan prøve det i morra og sjekke.

 

Håper på svar :)

7771386[/snapback]

 

Dette derimot er ok brente jordingsbaner i spilleren om det er hele frekvensregisteret når du skrur på bilen din;) har du koblet + og jord feil for eksempel så kan den ha bruk phonokabelen til jording og da ødlagt disse i spilleren

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...