lunde1987 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Spele ein del nfs hp2 og colin mcrae 2 og det virker som begge spela kræsjer når eg trykker på Windows tasten mens eg kjører spela... Ingen som har noken forslag ka eg kan gjer? Win Xp Pro Takk på forhånd Inge Lenke til kommentar
letmein Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Ta et skrujern og vipp ut windows knappen.. :razz: Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Hehe :smile: Den kan var brukbar viss eg ska skifta song i winamp eller lignande så eg vente litt med den enno :smile: Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 bare aksepter at enkelte spill ikke godtar at du går ut i windows, og så tilbake til spillet. CS mister f.eks lyden hvis du gjør det.. Lag deg playliste i winamp FØR du går inn i spillet, så slipper du det problemet! Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 bruk alt-Tab i stedet. eller CTRL-ESC Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Huff.. hvorfor ar Micro$oft fått en egen tast på tastaturet? Vel, skal lage meg en egen Linux tast jeg med bilde av Tux, ikke at den vil fungere spesielt bra i linux at det gjør noe.. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå