Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

boot problemer etter formatering av ekstern HD

Anbefalte innlegg

Jeg får denne feilmedingen på pcen min: "interrupted operaton: insert recovery cd or other recovery media and reboot your pc..." Denne feilmedingen kom etter at paragon partision manager frøs pcen, når den hadde frøse restartet jeg pcen. Og etter det kom feilmedingen opp. Jeg har masse bilder på den interne HD som jeg ikke kan miste, så jeg lurer på om noe her vet hva som kan ha skjedd? Trenger hjelp NO!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får denne feilmedingen på pcen min: "interrupted operaton: insert recovery cd or other recovery media and reboot your pc..." Denne feilmedingen kom etter at paragon partision manager frøs pcen, når den hadde frøse restartet jeg pcen. Og etter det kom feilmedingen opp. Jeg har masse bilder på den interne HD som jeg ikke kan miste, så jeg lurer på om noe her vet hva som kan ha skjedd? Trenger hjelp NO!

7764378[/snapback]

prøv å sett in boot cd. når det kommer opp "trykk en tast forå starte fra cdrom" venter du. ikke trykk. funka oss meg.

Lenke til kommentar

har testet det du sa, og det fungere ikke. Men jeg har funne ut hva som er problemet. Siden jeg lastet ned knoppix og bootet den. Når jeg gjorde det fant jeg den interne HDen. Jeg tror det er noe feil med boot-sektoren på den interne HDen.

Så jeg lurer på hvordan jeg kan få fikset den?

Håper det er noen der ute med noen kjempe kunnskaper som vet om "superprogrammet" som fikser problemet, kun ved hjelp av en boot cd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...