WebWarrior Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har en Logitech iFeel mouseman (USB). Single sensors optisk. Den beveger seg svært dårlig, det vil si, den beveger seg hakkete. Jeg så meg lei på dette, og skulle sette opp samplings ratioen på musa. I 2000 kan du gjøre det i devmgr. Her, kunne jeg ikke. Hvor har den tatt veien? Kan jeg sette opp samplingsratioen eller trenger jeg ekstra software? Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Er det ingen som vet noe om dette??? Lenke til kommentar
TRS Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 har du prøvd og oppdatere evt drivere......evt vSync.... Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-29 08:55, skrev Eurofighter:har du prøvd og oppdatere evt drivere......evt vSync.... Ja, og nei. Sjekker ut vSync nå. [edit] Hm. Det er jo en HAUG med progs med navn vSync. Du har ikke noen URL vel? [/edit] [ Denne Melding var redigert av: WebWarrior på 2002-11-29 18:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå