m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har en dell dimension 9150. når den har stådd på i et døgn og jeg skal reboote. så kommer windows boot screen. og før windows welcome skjerm kommer. så bli skjermen svart. det skjer ingenting da. da må jeg slå den av med knappen på pc'n. og dette skjedde nå. men kommer meg inn i sikkerhetsmodus. har tatt systemgjennoppretting. funker heller ikke. hva er galt? hva kan jeg gjøre? takker Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 99% sikker på at det er feil refresh rate/resolution i grafikk kort drivere(monitor sort , klarer ikke oppgitt refresh eller resolution). Boot til SAFE MODE VGA Avinstaller skjemkort drivere. Boot normalt og reinstaller grafikk drivere igjen. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 nope. det har vært slik siden første gang jeg fikk pc'n og skulle slå den på. sååeh tviler på at det er det. har ikke satt den sammen selv. var sammensatt da jeg fikk den hjem i posten! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Kan fremdeles være det jeg sa... I og med at den kan være testet/ satt opp med en monitor med andre egenskaper og oppsett lagret enn det din er kapabel til. Prøv. Endret 20. januar 2007 av syar2003 Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 men har prøvd det du sa. det er kunn når den har stådd på over lengere tid. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Gå inn i BIOS og slå av DPMS , endre til black screen , eller disable. Gjør samme med power options for skjerm i windows Mange monitors som feiler med DPMS power save mode. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 hæ? dpms? og det adre med skjermen hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 ingen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå