olar0701 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hadde nettopp besøk av en meget fotogen baby. Rakk ikke å rigge opp studioblitzer, men synes dette bildet ble bra. Lyskilden er en 580 blitz med omnibounce. Dessverre stod kamera på JPG i stedet for raw, så utgangspunktet for bearbeiding kunne kanskje vært bedre. Noen med ros eller ris eller begge deler? Lenke til kommentar
jo-kris Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fint portrettog bra beskjæring, men syntes fargene var noe blasse og kjedelige. Laga en versjon i S/H jeg, håper det går bra... Vil bare si at jeg ikke er noen ekspert på området. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ansiktsfargen er noe blek ja, men typisk for en baby som ikke har sett solen Svart/hvitt bildet var fint det Litt mindre blass versjon : Endret 20. januar 2007 av olar0701 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Nedskaler bildene dere legger inn! Når det er sagt... Nr 1. var litt blast ja. Nr 2. For mye kontrast for min del, men kunnet blitt bedre med en dempet effekt. Nr 3. Best, men jeg skulle likt å sett med litt mer luft rundt.... Marius Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fungerte bra med lysere toner også: Mads Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hva med en versjon med kun farge på øynene? Jeg skal se hva jeg får til utover kvelden. Marius Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hva med en versjon med kun farge på øynene? Jeg skal se hva jeg får til utover kvelden. Marius 7765237[/snapback] Kjør på! Tok et par bilder selv med for sterk blitz, der det meste er utbrent bortsett fra øyne. Kan kanskje være noe å jobbe med videre Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg legger til to bilder jeg lekte litt med i går. Det med farge på øynene fikk kanskje en litt for mørk blåfarge, men det var det beste jeg fikk til (på liten tid) uten at det så fake ut. Det endre syns jeg fikk en litt "old-fashion" stil, noe tegne/male aktig. Jeg likte det, uten at andre trenger å gjøre det Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå