brainwasher Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hei, Jeg har ety lite problem her, Skjermen har veldig!! uklare farger alt er ganske grønt jeg har prøvd og stille det i vindows og på skjerm innstillingene men det går ikke, der du tydeligst kan se grønn fargen det når det er mørkt som foreksempell i dos eller når jeg spiller.. Hva kan dette være. Jeg har en Belnea (med en prikk over n) Noen par år gammel og jeg har prøvd forskjellige grafikk kort så det er det ikke.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 tror det kan være noe med skjermkabelen kanskje, sjekk den. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Prøv å avmagnetisere (degauss) skjermen din, viss du har den muligheten. Viss ikke det hjelper, så er det nok bilderøret på skjermen som er gått. Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Skjerm kabelen ser grei ut , ingen knekker eller noe jeg kan se!! men jeg har ikke sånn kabel som man kan bare ta ut sånn som på strømmkabelen, hvordan er det og sjifte den da??? den går liksom bar rett inn i skjermen og sitter fast der?? Lenke til kommentar
brainwasher Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Hvordan avmagnitiserer man en skjerm da??? Den er ikke hlt grønn , men alle fargene har litt for mye grønnlig farge i seg , og der det er svart er det helt extremt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Du avmagnetiserer ved å velge "dagauss" vha knappene på selve skjermen. (ikke alle eldre skjermer har det) Hvis ikke så kan du avmagnetisere manuellt med en magnet, men vær forsiktig det kan fort bli enda værre. (utsett dette i det lengste) Er det kanskje en av elektronkanonene som er gåen? (En av fargene i billedrøret) Kan du tydelig se både rød, grønn, og blå farge noen plasser på skjermen? eller mangler en farge? Det kan jo også være at noe annet inni skjermen er gåent. Benytt deg av reklamasjonen (5 år) om du kan, ikke begynn å tukle med den selv. Eller bare kast den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå