alexandermcloughlin Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Oppdaget tilfeldig denne siden med veldig mange nes spill som en kan spille uten å laste ned emulator av noen sort Så nå vil jeg dele den med dere http://www.everyvideogame.com/ Legger til http://www.virtualnes.com/ som MP3-JTH sa ifra om Endret 20. januar 2007 av Eaxis Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Konge.....takk takk Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Er dette lovlig da..? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ser ut som de bare har rippa ut grafikk og musikk og laga Java-applets av spillene. Du kan altså spille alt sammen gjennom et lite Java-applet. Og lyden er så hakkete at det er uutholdelig hos meg. Pluss at etter jeg lukka vinduet, henger en liten loop av den stygge lyden fortsatt igjen her. Endret 20. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Funka ikke her. Lyden hakket, og kunne ikke trykke på start... Prøvde Wizards & Warriors: Iron Sword 2. Runna det spillet før jul FYI. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Funka fint hos meg.. men drit kjedelig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Det er fordi NES-spill ER drit kjedelig. Finnes knapt noen ting i dem vi er vant til nå. Som en historie. De som har litt nostalgi finner også kjapt ut at det suger etter 10 minutter. Nostalgi skal man ikke ødelegge ved å spille urgamle spill pånytt. Da innser man bare "dette suger jo" og så er de gode minnene fra barndommen ødelagt for alltid. Er også enorm forskjell på å spille et spill i et bittelite java-vindu og å spille på den store 28" TV-skjermen hjemme i stua, husk. Endret 20. januar 2007 av Bitex Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Funka fint hos meg.. men drit kjedelig. 7764489[/snapback] Enig, my bedre å fyre de opp på en ekte super nintendo Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er fordi NES-spill ER drit kjedelig. Finnes knapt noen ting i dem vi er vant til nå. Som en historie.De som har litt nostalgi finner også kjapt ut at det suger etter 10 minutter. Nostalgi skal man ikke ødelegge ved å spille urgamle spill pånytt. Da innser man bare "dette suger jo" og så er de gode minnene fra barndommen ødelagt for alltid. Må seie meg ueinig med dette. Eg kopla opp NES-en i romjula, og det viste seg at fleire av dei gamle spela faktisk held mål fortsatt. Akkurat no driv eg og spelar igjennom Zelda II, har vel teke 5 eller 6 av tempela so langt. Det tok meir enn 10 minutt. Jaudå, der er mange spel som har tapt seg, og vi har nok blitt meir og meir kravstore etter kvart som åra har gått og budsjetta har blitt større. Men der er ein del av dei gamle som fortsatt er artige å spele. Er også enorm forskjell på å spille et spill i et bittelite java-vindu og å spille på den store 28" TV-skjermen hjemme i stua, husk. 7764512[/snapback] Det kan nok tenkast, ja...sjølv spelar eg på ein 40" LCD. Kay Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 elsker NES spill, men blir alt for kjeddelig å spille på PCen , det funker bare ikke. Blir ikke det sammen med den gamle går konsolen + di sexy kontrollene. hehe Spillte Super Mario Bros 3 i sta på min 32 tommer <3 Nintendo 8-bit<3 hehe Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg elsker NES spill iallefall.. Det er stort sett SNES og NES det går av mest på PS2'n min nå fortiden.. (Ikke så lenge siden jeg fikk den chippet..) NES Emulator er fantastisk, sånn at jeg kan spille spill som LOLO 2, Chip'n Dale og Talespin som jeg hadde som liten er jo ekstremt morsomt! Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 www.virtualnes.com funker kanskje bedre? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 www.virtualnes.com funker kanskje bedre? 7765278[/snapback] jo veldig bra side Lenke til kommentar
Erroneous Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 virtualnes.com er NEDE Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Finnes det noen lignende sider med SNES? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 første linken hakket veldig på spillene . tror jeg kommer til og laste ned mye på Wii'en sin VC mange av di gamle spillene er enda like geniale , enkle og underholderne. samme med mange av de gamle pc spillene som Street Rod 1 og 2 , og stunts Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 aah.. street rod.. deet savner jeg.. Men, er greit å ha den linken på skolen osv.. selv om det ikke akkuratt er top kvalitet på spilla.. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 sånn litt ot http://www.streetrod3.com/ sr 1 og 2 ligger der , og en alfa på 3'ern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå