Gå til innhold

Side med alle nes spillene!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som de bare har rippa ut grafikk og musikk og laga Java-applets av spillene. Du kan altså spille alt sammen gjennom et lite Java-applet. Og lyden er så hakkete at det er uutholdelig hos meg. Pluss at etter jeg lukka vinduet, henger en liten loop av den stygge lyden fortsatt igjen her.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Det er fordi NES-spill ER drit kjedelig. Finnes knapt noen ting i dem vi er vant til nå. Som en historie.

De som har litt nostalgi finner også kjapt ut at det suger etter 10 minutter. Nostalgi skal man ikke ødelegge ved å spille urgamle spill pånytt. Da innser man bare "dette suger jo" og så er de gode minnene fra barndommen ødelagt for alltid.

Er også enorm forskjell på å spille et spill i et bittelite java-vindu og å spille på den store 28" TV-skjermen hjemme i stua, husk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det er fordi NES-spill ER drit kjedelig. Finnes knapt noen ting i dem vi er vant til nå. Som en historie.

De som har litt nostalgi finner også kjapt ut at det suger etter 10 minutter. Nostalgi skal man ikke ødelegge ved å spille urgamle spill pånytt. Da innser man bare "dette suger jo" og så er de gode minnene fra barndommen ødelagt for alltid.

Må seie meg ueinig med dette. Eg kopla opp NES-en i romjula, og det viste seg at fleire av dei gamle spela faktisk held mål fortsatt. Akkurat no driv eg og spelar igjennom Zelda II, har vel teke 5 eller 6 av tempela so langt. Det tok meir enn 10 minutt.

Jaudå, der er mange spel som har tapt seg, og vi har nok blitt meir og meir kravstore etter kvart som åra har gått og budsjetta har blitt større. Men der er ein del av dei gamle som fortsatt er artige å spele. :)

Er også enorm forskjell på å spille et spill i et bittelite java-vindu og å spille på den store 28" TV-skjermen hjemme i stua, husk.

7764512[/snapback]

Det kan nok tenkast, ja...sjølv spelar eg på ein 40" LCD. :D

Kay

Lenke til kommentar

Jeg elsker NES spill iallefall.. ;) Det er stort sett SNES og NES det går av mest på PS2'n min nå fortiden.. ;) (Ikke så lenge siden jeg fikk den chippet..) NES Emulator er fantastisk, sånn at jeg kan spille spill som LOLO 2, Chip'n Dale og Talespin som jeg hadde som liten er jo ekstremt morsomt! :D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

første linken hakket veldig på spillene .

tror jeg kommer til og laste ned mye på Wii'en sin VC :D

mange av di gamle spillene er enda like geniale , enkle og underholderne.

samme med mange av de gamle pc spillene som Street Rod 1 og 2 , og stunts :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...