pessimisten Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei bytta nettopp router fra d-link 524UP til d-link 524UP... mao jeg bare bytta fordi den første var deffekt... vel problemet er at nå får jeg ikke kobla meg på :S har akkurat samme instillinger (ganske sikker), men kommer ikke på.... har funka før så syns det er litt rart :S får ikke kobla på med kabel heller Lenke til kommentar
kense Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Heibytta nettopp router fra d-link 524UP til d-link 524UP... mao jeg bare bytta fordi den første var deffekt... vel problemet er at nå får jeg ikke kobla meg på :S har akkurat samme instillinger (ganske sikker), men kommer ikke på.... har funka før så syns det er litt rart :S får ikke kobla på med kabel heller 7763955[/snapback] Viss ikke du få kopøa på med kabel eller er anten den deffekt, du har ikke fungerende kort på din linux, linja er nede.. oppdater software, gå igjennom software innstillingene. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 fant feilen... på DHCP var det satt opp ip fra 192.168.0.2 til 192.168.0.4... hadde allerede 3 pc'er kobla til. Så fikk det til nå . takk:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå