pessimisten Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Noen som vet når directx 9.0 L kommer? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) DX 9.0 EX het tidligere DX 9.0 L, og er DX 9 for Vista, så det er allerede kommet. Edit: For å klargjøre: DirectX 9.0 EX følger med Windows Vista RTM. Det er ikke noe man trenger å laste ned. Endret 20. januar 2007 av dravisher Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) ok... men har en ide om at jeg for tide har dx 9.0 c.... tror jeg har installert det. hva gjør jeg da? Endret 20. januar 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Skulle vel tro at Windows er smart nok til å ikke installere DX 9.0c over/isteden for 9.0 EX, men jeg vet ikke. Har ikke fått lekt meg så mye med Vista enda. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 ok... for når jeg spiller bf 1942 så mangler jeg sikte på 80% av våpnene og skyggene er grå :S tenkte kansje det hadde noe med dx å gjøre? Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Tja er vel rimelig sikkert at skjermkortdriverne ikke er helt optimale enda også. Tror egentlig det er mer sannsynlig at det er problemer med drivere enn at DX har blitt skadet. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Tja er vel rimelig sikkert at skjermkortdriverne ikke er helt optimale enda også. Tror egentlig det er mer sannsynlig at det er problemer med drivere enn at DX har blitt skadet. 7764014[/snapback] jaja... har bestilt vista så blir formatring når det kommer og da er det vel kommet oppdatering enten fra nvidia eller til bf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå