kaofbc Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg var på komplett i dag og kjøpte dette kortet, satte det inn og det var bare flimmer. Jeg klarer ikke å navigere i windows med det engang. Jeg satte i mitt gamle og la inn de nyeste driverne fra http://www.nvidia.com. Jeg skiftet tilbake og ingen endring. Er dette en hardware feil eller er det noen instillinger som kan gjøre at det ikke vil fungere? Resten av maskina mi er ganske gammel, men dette burde ikke ha noen innvirkning..? Jeg kjører win xp pro på en 700 mhz duron og har masse ram. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Sjekk i BIOS'en om du har AGP på 2x. Tror nemlig ikke at HK'et ditt støtter mere enn det. Funker ikke det, så vet jeg ikke helt.... Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Agp 4x enabled..:sad: Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Agp 4x enabled..:sad: Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 30. november 2002 Forfatter Del Skrevet 30. november 2002 Funker fremdeles ikke..:sad: Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 da er det bare å gakke ned til komplett å si hei du jeg er ikke sikker på om dette kortet virker kan du teste det for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå