Nektard Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Heihei...ville bare legge ut min første låt, laget i fl studio. Brukte ca 2-3 timer på den. Jeg har prøvd å lage en litt euro-trance stil, men vet ikke om jeg lyktes;) Som sagt, dette er min første låt, så den trengs ikke å sammelignes med de beste av de beste dj'ene. ja det er vel ikke stort mer å si, annet at jeg selfølgelig ønsker tilbakemeldinger! Etter tilbakemeldinger, har jeg endret litt på sangen. Følgende er endret: -Kick's Orginal http://www.speedyshare.com/490788541.html Ny http://www.speedyshare.com/982281367.html Endret 23. januar 2007 av Nektard Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei du! Har du lest retningslinjene for denne kategorien? Emnetittel er viktig å ha i boks EDIT: Bra, men jeg la til sjanger i tillegg. Skal gi deg tilbakemelding i morra Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Hei du! Har du lest retningslinjene for denne kategorien? Emnetittel er viktig å ha i boks EDIT: Bra, men jeg la til sjanger i tillegg. Skal gi deg tilbakemelding i morra 7763751[/snapback] Takker;) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Du får til sjangeren bra men syns det ble litt kjedelig og lite inspirerende. Men ellers bra laget. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) takk for tilbake meldingen Rakib, men jeg lurer på hva du syntes er kjedelig? sangen generelt, melodien osv:) kanskje du kunne gi noen "stalltips" om hvordan forbedre låta;) Endret 21. januar 2007 av Nektard Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Får bare "feil" når jeg kommer ca hallveis i nedlastingen.. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Hm, blir litt vanskelig å forklare det her - men kicken din drukner hele sangen. Du har altfor mye etterslep på bassen i kicken, noe som gjør at alle andre elementer du muligens har bak der drukner i den og blir borte. Dette gjør sangen slapp og kjedelig. Tror du kunne gjort mye bare ved å legge et filter på kicken og fjerna litt av bassen, og få den til å slå mer brått. Hvis du skjønte noe som helst av det Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Hm, blir litt vanskelig å forklare det her - men kicken din drukner hele sangen. Du har altfor mye etterslep på bassen i kicken, noe som gjør at alle andre elementer du muligens har bak der drukner i den og blir borte. Dette gjør sangen slapp og kjedelig. Tror du kunne gjort mye bare ved å legge et filter på kicken og fjerna litt av bassen, og få den til å slå mer brått. Hvis du skjønte noe som helst av det 7779755[/snapback] jaja gjør d med en gang jeg...fant ut at jeg hadde reverb på kicken...takk for tilbake meldingen! Endret 23. januar 2007 av Nektard Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Bare hørt den nyeste versjonen. Starten på låta framkaller en reaksjon i meg som normalt ville ført til at jeg skrudde av, men siden det er meninga at jeg skal komme med tilbakemelding, lot jeg det gå. Du kan ikke prøve å få til en mer catchy og bedre start? Jeg syns basstromma på starten låter for mye plastikk, men når den litt seinere går inn i det mer sedvanlige, funker den greit. Veit ikke helt hva jeg skal si om den låta her. Hovedmelodien er grei (passe fin), elementenes forhold til hverandre er greit, variasjon og mangfold er greit... Tar jeg ikke helt feil, er kreasjonen av denne låta en fin måte for deg å bli kjent med musikkprogrammet på, låters struktur, instrumenttilpasning i deres forhold til hverandre osv. Låta består "testen" om å låte nogenlunde "normalt" og lyttervennlig, men ut over det, gir den ikke meg så mye. Da er min anbefaling til deg: Ettersom det høres ut som du smått har begynt å mestre selve rammene for musikken, kan du begynne å eksperimentere litt mer. Og i tillegg: Kanskje du kan prøve å gjøre lydbildet mer fyldig? Dette kan kanskje gjøres ved å implementere instrumenter innenfor ulike soniske områder og jobbe litt med equalizing osv. Stå på! Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 4. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2007 Bare hørt den nyeste versjonen. Starten på låta framkaller en reaksjon i meg som normalt ville ført til at jeg skrudde av, men siden det er meninga at jeg skal komme med tilbakemelding, lot jeg det gå. Du kan ikke prøve å få til en mer catchy og bedre start? Jeg syns basstromma på starten låter for mye plastikk, men når den litt seinere går inn i det mer sedvanlige, funker den greit. Veit ikke helt hva jeg skal si om den låta her. Hovedmelodien er grei (passe fin), elementenes forhold til hverandre er greit, variasjon og mangfold er greit... Tar jeg ikke helt feil, er kreasjonen av denne låta en fin måte for deg å bli kjent med musikkprogrammet på, låters struktur, instrumenttilpasning i deres forhold til hverandre osv. Låta består "testen" om å låte nogenlunder "normalt" og lyttervennlig, men ut over det, gir den ikke meg så mye. Da er min anbefaling til deg: Ettersom det høres ut som du smått har begynt å mestre selve rammene for musikken, kan du begynne å eksperimentere litt mer. Og i tillegg: Kanskje du kan prøve å gjøre lydbildet mer fyldig? Dette kan kanskje gjøres ved å implementere instrumenter innenfor ulike soniske områder og jobbe litt med equalizing osv. Stå på! 7808832[/snapback] Takk for den fyldige tilbakemeldinga! setter jeg pris på!! Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Den var litt tam, var grei nok på starten syns jeg men resten... det var sånn halvveis Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hørte på den nye nå. Likere ikke helt begynnelsen, men gleder meg liksom til det som begynner etter 55e sekund. Så starten må fremdeles jobbes med, er ikke ikspert, så vet ikke hva som kan gjøres med den. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) er ening med de fleste som har skrevet her. melodien var litt kul. og er egentlig ikke fan av bruk av audio lyder som blir brukt som ligger i fl. tenker på den "prepare for launching.......... " EDIT: hørte den litt mer nå så kommer med litt bedre feedback. når låta begynner er den litt tom. minner meg litt om Kai Tracid - Destiny Patch. trodde den skulle fade inn til en hard kick og fet bass kommer inn hardere kick men ikke fet nok for meg. merker at du ikke har neon bra kick. du kan finne noen bra gratis trance samples fra vipzone. Endret 10. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 er ening med de fleste som har skrevet her. melodien var litt kul. og er egentlig ikke fan av bruk av audio lyder som blir brukt som ligger i fl. tenker på den "prepare for launching.......... " EDIT: hørte den litt mer nå så kommer med litt bedre feedback. når låta begynner er den litt tom. minner meg litt om Kai Tracid - Destiny Patch. trodde den skulle fade inn til en hard kick og fet bass kommer inn hardere kick men ikke fet nok for meg. merker at du ikke har neon bra kick. du kan finne noen bra gratis trance samples fra vipzone. 7915196[/snapback] takk for tilbale meldinga! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Har en følelse av at du bruker Vanguard? Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Har en følelse av at du bruker Vanguard? 7955162[/snapback] Nå brker jeg vanguard ja...men ikke da. Fikk noen lyd samples av en tkamerat...av vsti brukte jeg SUPERWAVE8 tror jeg det het. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei! denne sangen var veldig bra... kansje litt kjedelig i begynnelsen, men etter ca. 1 minutt ble det utrolig bra Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 takktakk;) (Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå