Gå til innhold

problem med Norman anti-virus

Anbefalte innlegg

Det blinker et rødt kryss på Norman ikonet i høyre hjørnet på PC'en min.

Det står at søkemotor ikke er oppdatert,samtidig at jeg får advarsel fra windows sitt sikkerhets senter at jeg bruker et virusprogram som ikke er oppdatert.

Jeg har oppdatert det sikkert 20 ganger nå.

Norman er et produkt med 12 mnd lisens som jeg fikk med på PC-kjøpet mitt i sommer så det er ikke noe cracket-program eller noe sånn juksegreier.

noen som vet ka som skjer eller har hatt lignende problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm.pussig.problemet løste seg selv,etter 2 dager uten at jeg har gjort noe spesielt uten å prøve å oppdatere gjentatte ganger.

Fikk etter en stund vite at lisensen min var gått ut også,da sendte jeg mail til komplett.no som jeg kjøpte PC'en hos.

Jeg sendte mailen igårkveld og har ikke fått svar enda,men når jeg startet pc'en idag var plutselig norman oppe å gikk igjen...

skjønner ingenting jeg??men men,det løste seg vertfall!

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Hva med å gå over til AVG?

mye bedre enn norman.

7768498[/snapback]

Tror ikke det var ett slikt svar han ville ha. Han vil ha hjelp med Norman, ikke høre at Norman suger og at AVG er mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg vet at norman suger,fikk infisert PC her for en stund siden og jeg måtte ty til hjelp fra sikkert 5-6 andre programmer for å bli kvitt det.

Hvert program tok litt her og litt der,men ingen tok alt.

Men norman holdt det i sjakk etter jeg ble obs på det og redigert programmet og brannmuren litt.

Lenke til kommentar
Det blinker et rødt kryss på Norman ikonet i høyre hjørnet på PC'en min.

Det står at søkemotor ikke er oppdatert,samtidig at jeg får advarsel fra windows sitt sikkerhets senter at jeg bruker et virusprogram som ikke er oppdatert.

Jeg har oppdatert det sikkert 20 ganger nå.

Norman er et produkt med 12 mnd lisens som jeg fikk med på PC-kjøpet mitt i sommer så det er ikke noe cracket-program eller noe sånn juksegreier.

noen som vet ka som skjer eller har hatt lignende problem?

7763633[/snapback]

Som regel skyldes det du her forklarer at datoen på PCen er feil...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Jeg har det samme problemet, har hatt det en god stund nå. Jeg har reinstalert og oppdatert gjentatte ganger.

Det irriterende er at det alltid er en boks på skjermen, der norman ber meg starte pc på nytt. Det hjelper ikke.

datoen er feil? Hva betyr det? Antar at du ikke mener den klokka som man ser nederst i høyre hjørne, den er nemelig riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...