Cursed Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har et problem med The Sims på familie pc'n. Alt funker helt fint når jeg bare har The Sims innstallert, og ingen ekstrapakker. Men når jeg innstallerer The Sims: Livin' it up, og trykker på 'play', tenker den litt, skjermen blir svart, og den hopper tilbake til windows. Prøvde å innstallere House party i tilleg, men det samme skjedde. Alle ekstrapakkene (Livin' it up/Livin' Large, House Party, Hot Date, og On holiday/vacation) funker fint på min pc. Takk for hjelp. _________________ Min PC! [ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-11-28 18:35 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 TST: begynte å lure på hva som hadde skjedd, men fint med rask flytting :smile: Har fremdeles problemet med sims. Hjelp. [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-11-28 18:50 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 svarer meg selv (igjen): det funka når jeg innstallerte Hot Date. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå