Gå til innhold

HP laptop og dvalemodus.. får ikke startet.

KrizZzo

Anbefalte innlegg

Heisann.. har et problem med min laptop.. idag da den gikk tom for strøm så gikk den i dvale, å når jeg da startet den igjen så fikk jeg beskjed om å taste in power-on passordet mitt.. (dette er noe jeg har laget så det er helt normalt) men det som er problemet er det at når jeg trykker på tastaturet å skal skrive passordet så kommer det dobbelt opp av hver bokstav....

eks

Trykker på J

Password: [** ]

Hva skal jeg gjøre? noen som har vært borti like situasjoner?

Takker på forhånd for svar..

Endret av KrizZzo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
lage nytt passord når jeg ikke kommer lengre enn til der jeg skal skrive inn passordet..? er forresten ingen av de andre tasstene som funker normalt heller.. ikke backspace eller enter eller noe..

7776441[/snapback]

Ved et slikt startup-passord blir alle tastetrykk registert som inntasting, dermed fungerer ikke Backspace som Backspace der.

Når det gjelder at inntastet tegn kommer dobbelt opp, ja se det var verre. Har du kanskje fått noe dritt nedi tastaturet som gjør at tastene henger seg opp?

Lenke til kommentar
lage nytt passord når jeg ikke kommer lengre enn til der jeg skal skrive inn passordet..? er forresten ingen av de andre tasstene som funker normalt heller.. ikke backspace eller enter eller noe..

7776441[/snapback]

Ved et slikt startup-passord blir alle tastetrykk registert som inntasting, dermed fungerer ikke Backspace som Backspace der.

Når det gjelder at inntastet tegn kommer dobbelt opp, ja se det var verre. Har du kanskje fått noe dritt nedi tastaturet som gjør at tastene henger seg opp?

7776975[/snapback]

har ikke noe med tastaturet og gjøre, har prøvd med et ekstrent tastatur også.. men det med at alt blir registrert som tastetrykk er jo kjekt og vite da. viste ikke dette fra før så:) takker for det.. Snakket med hp idag, å de trodde det kunne være noe med tastaturet. hjalp vist ikke at jeg hadde prøvd eksternt. men men.. ingen som har vært borti like situasjoner?

Lenke til kommentar
Hvis du prøver å fjerne siste tegn fjerner den begge tegnene da

Eksempel passord 1234

Maskinen skriver 11

hvis man prøver å ta bort siste tegn hva skjer da

står det 1 eller ingenting

7779218[/snapback]

hvordan skal jeg få fjernet tegn da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...