EspenFe Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei. Har lenge leita etter basslåter. HAr lyst på de med skikkelig trøkk i Kan noen hjelpe? Det må være SKIKKELIG trøkk! Lenke til kommentar
xHT Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Teargas & Plateglass - Plague Burial Mulig det er omvendt, men søk på "Plague Burial X-men 3 theme" ellerno lignende så skal du nok finne noe. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Pendulum - Slam Hver gang jeg skal sjekke ut basslyden i ulike avspillingsmedier, både fysisk og digitalt, spiller jeg av denne låta. Den starter med en såpass grom bass som bare de dyreste lydavspillingsanlegg har mulighet til å spille av i full blomst, er jeg redd for. Men grunnet låta "in medias res" og selve lydbildet, funker den godt for å prøve ut, i alle fall. Den første delen av låta er best, altså delen før D'n'B-en setter inn Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Pendulum - Slam Hver gang jeg skal sjekke ut basslyden i ulike avspillingsmedier, både fysisk og digitalt, spiller jeg av denne låta. Den starter med en såpass grom bass som bare de dyreste lydavspillingsanlegg har mulighet til å spille av i full blomst, er jeg redd for. Men grunnet låta "in medias res" og selve lydbildet, funker den godt for å prøve ut, i alle fall. Den første delen av låta er best, altså delen før D'n'B-en setter inn 7764625[/snapback] Takker Lenke til kommentar
three-bees Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Personlig synes jeg Les Claypool er tidenes beste bassist. Han har bla. spilt bass i 'Primus', og i albumet 'Pork Soda' får han virkelig vist sine ferdigheter. Hør på 'My Name Is Mud'. Den er genial. I tillegg til bassforsterkeren har han ofte satt en mikrofon over strengene, slik at man også hører litt av den akustiske lyden av strengene. Utrolig tøft. Søk 'My Name is Mud' på en eller annen filmside og se musikkvideoen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Pendulum - Slam Hver gang jeg skal sjekke ut basslyden i ulike avspillingsmedier, både fysisk og digitalt, spiller jeg av denne låta. Den starter med en såpass grom bass som bare de dyreste lydavspillingsanlegg har mulighet til å spille av i full blomst, er jeg redd for. Men grunnet låta "in medias res" og selve lydbildet, funker den godt for å prøve ut, i alle fall. Den første delen av låta er best, altså delen før D'n'B-en setter inn 7764625[/snapback] Takker 7764640[/snapback] Cun kom meg i forkjøpet, men QFT. Denne låta er så hårete som det kan få blitt. Lenke til kommentar
warpig Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Personlig synes jeg Les Claypool er tidenes beste bassist. Han har bla. spilt bass i 'Primus', og i albumet 'Pork Soda' får han virkelig vist sine ferdigheter. Hør på 'My Name Is Mud'. Den er genial. 7766031[/snapback] Praxis er heller ikke borte vekk når det gjelder Bass i sanger, og er kanskje på mange måter det bandet jeg vet om som ligner mest på Primus. Det meste av begge bandene er fint hva det gjelder bass. Endret 21. januar 2007 av warpig Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Havana med Jaco er jo ei låt med skikkelig trøkk i bassen. Kommer dog an på hva du mener med trøkk Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Hmm, i de gamle dagene da jeg hørte på Green Day husker jeg at Longview hadde en del bass. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Pendulum - Slam Hver gang jeg skal sjekke ut basslyden i ulike avspillingsmedier, både fysisk og digitalt, spiller jeg av denne låta. Den starter med en såpass grom bass som bare de dyreste lydavspillingsanlegg har mulighet til å spille av i full blomst, er jeg redd for. Men grunnet låta "in medias res" og selve lydbildet, funker den godt for å prøve ut, i alle fall. Den første delen av låta er best, altså delen før D'n'B-en setter inn 7764625[/snapback] Herresatan så bra sang kjenner trommehinnene danse til bassen Endret 21. januar 2007 av Bundy Lenke til kommentar
sixx Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Personlig synes jeg Les Claypool er tidenes beste bassist. Han har bla. spilt bass i 'Primus', og i albumet 'Pork Soda' får han virkelig vist sine ferdigheter. Hør på 'My Name Is Mud'. Den er genial. I tillegg til bassforsterkeren har han ofte satt en mikrofon over strengene, slik at man også hører litt av den akustiske lyden av strengene. Utrolig tøft. Søk 'My Name is Mud' på en eller annen filmside og se musikkvideoen. 7766031[/snapback] ja enig med deg! claypool har det med skikkelig bass... liker tommy the cat jeg da;) uansett, vi har jo billy sheehan også. han kan sakene sine med skikkelig bass! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Tool - Jambi Metallica - Orion Muse - Plug in Baby Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jaylib - Heavy har en veldig heftig bass. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvilken type bass/ musikk er du ute etter? Dirty Oppland - Hvem Faen Juvenile - Pop U J-Kwon - Tipsy Chemical Brothers - Get Yourself High Pras feat Mya & Ol' Dirty Bastard - Ghetto Supastar (bassgang deluxeh) C-Bool - House Babe (Pulsedriver rmx) Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Chemical Brothers - Under the Influence Hvis du har skikkelig bass i anlegget ditt høres det ut som et fly forsøker å komme gjennom gulvet ditt. Helt vilt. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Et album med deilig dypbass: Roger Waters - Amused To Death I tillegg har det lydkvalitet fra en annen verden. Lenke til kommentar
Haddock Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Metallica - Pulling teeth Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Rumpshakers - Pumpin'... Høres tvilsom ut men bra bass Eller Azzidio - Dooms Night.... Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Depeche Mode - It's No Good Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg