erlend92 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei! Er elendig på dette og lurte på en ting. Har en toneport ux1 hjemme for å spille gitar. Hitill har jeg bare brukt et mini anlegg gjennom headphones utgangen for å få lyd, men tenkte jeg skulle kjøpe non nye høytallere. Så på Dynavoice f6' ene. Det eneste jeg lurte på er om jeg kan koble høytalerne direkte inn i toneporten uten at det går gjennom en forsterker, og hva slags kabler jeg trenger. Bildet vedlagt er alle utgangene på toneporten... Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Det står på embalasjen til toneporten at man kan koble til enslige powered monitors på analog outs utgangene..... Er det snakk om annen slags høytallere? Lenke til kommentar
phax Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 jepp, det er aktive høyttalere, altså høyttalere med innebygd forsterker. Derfor powered monitors. Alle andre "vanlige" høyttalere trenger forsterker.. Lenke til kommentar
erlend92 Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Ok samma det... Takk for hjelpen hvertfall Endret 20. januar 2007 av erlend92 Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 De aktive har forsterker de og. Da er forsterkeren bare innebygd;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå