Grillspade Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har nå prøvd å resette bios på alle måter, til og med sett i manual ved å flytte på jumpers og ta ut batteri. Så nå er garantert bios reset. men fortsatt så er skjermen død (no signal) og ingen respons fra keyboard. prøvde å ta ut en minne brikke, prøvde på forskjellige slots med begge 2. men uansett, når jeg først bygde maskinen satte jeg inn en enkeltkjerne CPU (64athlon 3800+), med den kunne jeg faktisk komme inn i bios og sette inn nye settings på minne. Nå har jeg jo en 5200+ CPU, har den noe å si på bios settings? Eller er det faktisk sånn at jeg faktisk har klart å grille minnebikkene? Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Nej, brickorna är inte grillade, men de verkar i vart fall inte vara som de skall. Returnera de till stället du köpte de i från så att de i vart fall får testa de. Cpu'n spelar ingen som helst roll för funktionaliteten till ramen i detta fall. Lenke til kommentar
SnurreK Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg hadde samme problem som deg, men med et annet hovedkort. Jeg oppdaterte bare BIOS å kjørte så minne på 800Mhz uten problemer. Lenke til kommentar
Maniche Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Det kan det være, hvordan sjekker jeg det ut? 7763842[/snapback] sjekk i bios hva minnevolten står på. Jeg vil også tro at det kan være problemet. 2,6volt bør det være iallefall, siden du klokker i tillegg. 7763859[/snapback] står ikke brikkene på pc6400? det er 800mhz..å hva er det han klokker? går di over 2.4-2.5 så kan di bli grilla syns jeg..har di samme brikkene...ikke lurt på 2.6 syns jeg Endret 23. januar 2007 av apoligize Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 2.4-2.5 är alldeles för mycket på dessa brickor , ja. 2.2 är absolut max vad som rekommenderas. Lenke til kommentar
Grillspade Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Nå går hiper 580 og ram brikkene i retur til netshop. Skal se om ikke det er mulighet for en oppdatering av bios også og dette er egentlig aller siste utvei. takk for alle svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå