Gå til innhold

New Lair bilder. PS3


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det der er ingame ja. Ser vakkert ut, men er fortsatt usikker på om gameplayet er noe for meg. Det jeg synes er rart er at de filmene og bildene jeg har sett fra spillet er fra samme sted i spillet. Finnes det noen bilder av andre plasser i spillet ute på nettet?

Lenke til kommentar

Fant litt info om Lair. Infoen er fra et spill blad, så ingen kilde. Så ta alt med en klype salt.

 

Hente fra Neogaf forumet.

 

1- They now have levels with 10 000 soldiers in them.

2- Levels (all outdoors) vary from Wastelands to Jungles to Icefields.

3- Levels may take 4GB of storage space each (obviously streaming as you go along)

4- The game won't have multiplayer but will have online leaderboards and achievements as well as other community stuff.

5- The game will support downloadable content, what the fans ask for they will get. Specifically mentions dragon breeding minigame as an example in this regard.

 

1080p @ 30fps (yeye Shogmaster, patience)

Army of 3000+ soldiers

Levels are 32 x 32 miles

Realtime Fluid simulation

Real time lighting with day changing to night

Volumetric fog and smoke

Extreme animation

7.1 THX Audio

 

The processes to achieving these graphics is by doing all the 3d, physiqs and ai in the cell (massaging it as they call it) and then sending the models and such to the RSX where it renders ontop of this and out the other comes these graphic. They of course have advanced LOD techniques as well algorithms that determine what to draw on the screen. They are estimating that they are going to use 40-50% of the PS3s capability at the most with the final version of this game.
Lenke til kommentar

4 GB for hvert level er da sinnsykt mye. Og man kan ikke påstå at de har latt være å komprimere, for da ville ting tatt alt for lang tid å streame når man flyr omkring i verdenen. Spent på hvordan jungel og isbrettene vil se ut. Høres spennende ut iværtfall. Men har ikke helt fått med meg storyen, og er meget spent på hva som er mulig i spillet. Flyr man bare drage samtidig som man dreper drager og kanskje et par tusen soldater?

Lenke til kommentar
Bildene var ihvertfall ikke imponerende grafisk. Du er kjørt i skallen hvis du mener det.  :ohmy:

 

Men kan godt hende at spillet blir morsomt fordet.  :thumbup:

7763459[/snapback]

 

second that. Texturene ser ut som på Call of duty 2 (les: uklare). Fjellene i bakgrunnen ser veldig 2D ut og de store åpne markene ser egentlig ut som en plate. Bilde nummer 6 var det eneste som viste litt bra grafikk, hadde det ikke vert for den dumme flammen, som tar meg inn på siste ting og det er at flammene ligner mer på fargelagt røyk enn noe annet.

Lenke til kommentar
Så lekkert ut. Er dette et rpg spill og kommer det til alle plattformer eller bare PS3?

7774876[/snapback]

 

Etter som brett kan komme opp i 4gb alene er det vel spørsmål om du får alt inn på andre slags konsoller. Går vel heller dårlig på en vanlig Dvd disc

Lenke til kommentar

Det ser jo ekstremt detaljert ut.

Sjøve kvaliteten på screensene var ikkje så bra, men at det grafisk er utruleg imponerande med tanke på omfanget av spelverda og antall ting i sving er det jo ikkje tvil om. Det er berre å ta ein titt på videoane på gametrailers for å sjå at dette er in-game forresten. Frameraten verker no også grei i mine auge, men at den kjem til å bli bedre før release må ein kunne forvente. Men akkurat det grafiske er no ikkje det viktigaste.

 

EDIT:

Og ja, Lair er fullstendig Ps3-ekslusiv.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

Foreløpig framstår spillet mer som en techdemo en et fullblods spill for min del, men det er først og fremst fordi jeg ikke har sett nok info om selve spillet.

 

4GB høres mye ut og det må jo bety at brettene blir store. Da har de forhåpentligvis fyllt brettene med detaljerte omgivelser og mye action.

 

Alltid artig når de oppgir et prosenttall for hvor godt de utnytter maskinvaren. Hvordan kommer de på det tallet. Og når de først er klar over hvor mye av kraften de benytter seg av, ville de ikke da klart å utnytte mer av den enn akkurat den gitte prosentandelen de bruker?

 

Artig at spillet får achievements :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...