DMAndre Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Jeg kan ikke så veldig mye om dette så derfor spør jeg her Jeg trenger mer lagringsplass til musikk og spill, jeg har mest lyst til å kjøpe en Ekstern Harddisk(siden den er lettest å koble opp). Men noen sier at eksterne går tregere enn interne, når det gjelder spilling. Er det noen betydelig forskjell eller burde jeg da kjøpe intern harddisk? Endret 20. januar 2007 av DMAndre Lenke til kommentar
DMAndre Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg har søkt og funnet lignende diskusjoner, men problemet med de er at noen sier ''at bare loadingen tar bare litt ekstra tid, men det påvirker ikke noe annet'' og andre sier '' at det kan bli hakkete ved enkelte spill'' hva er det som er riktig? Eller kommer det ann på harddisken? Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 høres fornuftig ut det du sier, har tildels erfart noe lignende, men tror nok en ekstra disk inni pcen din vil gjøre underverker. vet ikke hvordan det vil være med eSATA formatet Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg ville gått får inern men er sikkert ikke så ille med extern heller da! Lenke til kommentar
DMAndre Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg har en Dell Dimension 5000, hvordan intern harddisk kan jeg kjøpe da? Jeg vet kanskje det er et dumt spørsmål for de som kan dette, men jeg kan desverre ikke så mye om dette Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) På min bærbare så har jeg eSATA, funker mye bedre enn den interne. Jeg har alle spill på den eksterne disken. Dette letter jobben for den interne. Nå skal det jo sies at dette er en bærbare PC og ytelsen på den interne disken der er mye dårliger. Skal du ha en ekstern disk, så gå for eSATA. Yter så godt som like bra som en intern disk. Siden du skal bruke den som disk du kan flytte rundt, så vær sikker på at du kjøper deg en ekstern disk med eSATA og USB, så kan du bare koble den til hos en venn med USB når du trenger det. Kjøp deg f.eks et kabinett: Akasa Integral P2 Så kjøper du deg bare en disk du vil ha i den, og en bracket til å ha bak på PC'n slik at du får uttak for eSATA. Du må da ha SATA på PC'n din fra før. Endret 20. januar 2007 av fUsiOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå