Gå til innhold

Skal ikke SED komme i 2007

FullColor

Anbefalte innlegg

Skal ikke sed komme i 2007 ? synes å lest d på behardware.com

Riktig nok bare tv'er da i første omgang og på 50"

Men hvist d stemmer så er vel sed monitorer til data rett rundt gjørne da vell.

her var det jeg leste ja : http://www.behardware.com/news/lire/12-01-2007/

For når jeg har hørt andre snakket om sed så har jeg fått d intrykk at det er jo en evighet til d kommer lissom.

Og BTW har lest test på behardware av lcd hvor de såkalte 75hz monitorene bare kjørte på 60hz alikevell, tenkte bare nevne det for jeg har vært så forviret sjøl av d der og folk sier jo av og til så mye forskjellig.

hmmm når jeg tenker meg om, håper det var greit og bruke et eget emne på dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Canon och Toshiba skulle påbörja massproduktion av SED-baserade bildpaneler under juli 2007, men de klarade inte o lansera i 2007 i Asien som det var tänkt. Så de har noen demo exemplar o visa till men sist jag läste om produktionen så børjar den i slutet på 2007 men i huvudsak 2008..

Hoppas med på att de kommer fort, virker mye bedre en lcd.

Lenke til kommentar

Uff det var dumt for jeg sitter klar til og kjøpe r600 fra ati og da må jeg ha ny skjerm (mener jeg da) for og få fullt utbytte, har så lyst til og kjøre litt på 1600x1200 men det kan jeg ikke med min gamle crt, maks 1280x1024 og det med 60hz bare.

For vel skaffe meg en 20" lcd da men med 100hz for skal jo komme i 2007 ihverfall, :) og så oppgradere til sed eller oled en gang i framtida når\hvis det har noen ting som må perfeksjoneres uansett, og jeg har mer penger.....en jobb kanskje :roll:

btw hvis produksjonen begynner i 2008 hvor lang tid vil det da kanskje ta før vi får sed i butikken og kan faktisk kjøpe dem ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Tror ikke SED/OLED har tatt over dominansen på samme måte som LCD tok over for CRT før rundt 2011-2012, så det er ingen grunn til å ha betenkeligheter med å kjøpe LCD i dag.

Jeg spår:

Produksjonen starter så smått i 2008.

Det er veldig sjelden vare i 2009 og svindyrt.

I 2010 begynner det å komme for fullt og prisene synker.

I 2011-12 tar det over for LCD.

Lenke til kommentar
Tror ikke SED/OLED har tatt over dominansen på samme måte som LCD tok over for CRT før rundt 2011-2012, så det er ingen grunn til å ha betenkeligheter med å kjøpe LCD i dag.

Jeg spår:

Produksjonen starter så smått i 2008.

Det er veldig sjelden vare i 2009 og svindyrt.

I 2010 begynner det å komme for fullt og prisene synker.

I 2011-12 tar det over for LCD.

7763280[/snapback]

Hvis det er tilfelle så passer det jo perfekt for meg og kjøpe lcd nå, for da kunne jeg ihverfall ha hatt skjermen i 5år, hvis ikke jeg bare kan få solgt den i 08 og så dekker den mellomlegget hvis sed skulle bli tilgjengelig i 07-08 til en rimlig penge da.

Synker lcd veldig i pris som brukt vare i løpet av 2-3 år ?

Og har oled og sed de samme problemene ang native oppløsning også ?

Endret av AllColer
Lenke til kommentar

Nettopp! SED/OLED er fremdeles en flatskjerm, som var den største forandringen fra CRT til nåtidens LCD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...