DNA Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Litt kjipt at det er samme person da. 7771447[/snapback] Så ikke ut som samme person Haha, der dret jeg på draget. Lignet ikke i det hele tatt. Endret 21. januar 2007 av DNA Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Litt kjipt at det er samme person da. 7771447[/snapback] HAHAHA! Det virker forresten som om mange tror at de i verdenstoppen i skøyter, sykling, langrenn/skiskyting etc har verdens største lår. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Ok, innser at jeg har tatt feil og håper jeg har blitt litt klokere i toppen Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 (endret) Tviler på at man får noe store lår av spinning. Endret 23. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Tviler på at man får noe store lår av spinning. 7781189[/snapback] Og hvis du i de skulle bli større vil du oppdage det i god tid. De blir ikke store over natta. Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har sykla 1 time daglig i et halvt år nå, og jeg kan love deg at jeg har fått MYE større lår men spinning er sikkert annerledes, der regulerer man mer på hvor tungt det skal være å tråkke osv. (kan tas med i betrakning at jeg sykla 20 minutter nedover og 40 minutter oppover ) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Med mindre du har før/etter mål, så tviler jeg egentlig. Jeg syklet hver dag i mer eller mindre 1 time. Variert sykling. Fikk ikke større lår av det. Fikk derimot ganske mye større lår når jeg begynte med knebøy. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg har begynt med spinning, men er redd for å få store, muskuløse lår av det. Jeg vil heller ha lange, slanke muskler. Går på yoga og pilates i tillegg. Er det noen som vet om spinning gir store lår? 7762684[/snapback] Det er fint med litt muskler på lårene. Drit i å ha "lange slanke lår", det er ikke fint. Slutt å være redd for å få litt muskler :!: Lenke til kommentar
kdog Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Man kan jo passe på å ha litt høy frekvens. Kan du telle 10 sekunder på 10 runder med pedalen (60rpm) kan du godt øke tråkkfrekvensen. Det er forresten bare store spurtere som har store lår i sykkelsporten. Kurt Asle Arvesen har jo skikkelig pipestilker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det virker forresten som om mange tror at de i verdenstoppen i skøyter, sykling, langrenn/skiskyting etc har verdens største lår. 7771499[/snapback] Ja, og? Hvor mange spinkle skøyteløpere tror du det finnes? Jeg har syklet i ganske mange år av livet mitt og jeg har temmelig tynne bein. Det er mulig de hadde vært enda tynnere uten syklingen, men jeg de er ikke akkurat tykke nå heller. Tykke lår? Neppe. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Ja, og? Hvor mange spinkle skøyteløpere tror du det finnes? 7797294[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Jeg sier bare at syklister osv ikke har lår på størrelse med bodybuildere, og at de ikke blir monsterstore av å sykle/drive med spinning. Er det annerledes med skøyting? Endret 25. januar 2007 av Redline Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, og? Hvor mange spinkle skøyteløpere tror du det finnes? 7797294[/snapback] Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Jeg sier bare at syklister osv ikke har lår på størrelse med bodybuildere, og at de ikke blir monsterstore av å sykle/drive med spinning. Er det annerledes med skøyting? 7797322[/snapback] Skøyteløpere har stort sett vanvittige lår, i motsetning til skiløpere og syklister. Det var bare litt rart at du nevnte de forskjellige grenene i samme åndedrag. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ja, jeg mente ikke at skøyteløpere har små lår heller. Burde nok ikke satt de grenene i samme bås, nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå