Joakim Gjerde Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei! Jeg har en audi a3 som jeg tenkte å sette inn green filter på. Så viser det seg det at denne bilen er levert med to forskjellige luftmengdemålere som igjen vil si at det er 2 forskjellige green filter. Hvordan kan jeg få sjekket hvordan luftmengdemåler jeg har? Vil ikke ende med å kjøpe feil filter. Mvh Joakim Gjerde Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Beklager at jeg spør,men hvorfor setter man inn et slik filter på en standard motor? Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Beklager at jeg spør,men hvorfor setter man inn et slik filter på en standard motor? 7763968[/snapback] Et åpent filer vil jo hjelpe på både lyden og utsende på motor'n.. enkelte opplever også at de får litt bedre gassrespons etter bytte til åpent filter.. til trådstarter: står det noe delenr på lutfmengemåleren? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Har ikke fått sett på det enda, skal sjekke i morgen. Hva kan jeg i såfall gjøre? Hvis det står delnr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Enda enklere, gå inn på mekonomen.no å finn ut hvilket orginalt luftfilter du bruker og hvilket som er det andre. Da har du funnet det du trenger. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Begge luftfilter typene ligger på mekonomen. Prøvde å finne noe delnr, men det var ikke lett. Måleren er plasert så dumt. Noen annen måte jeg kan få sjekket det? Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hvilken årsmodell og motor? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Det er snakk om 1997 mod med 1,8 liter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå