Gå til innhold

hjelp til xbox live

F.torres

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
ok noen forslag til åssen ejg kan se forskell på folka på geow?? ser ikke forsjekll

7777456[/snapback]

Er det bare meg eller forklarte du deg litt dårlig der? Skjønte ikke helt hva du mente.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller forklarte du deg litt dårlig der? Skjønte ikke helt hva du mente.

7783110[/snapback]

Sikkert bare deg:-) Regner med det er forskjellen mellom COG og Locust han mener. Hva kan man svare på det da? De som prøver å drepe deg...skyt dem, det er Locust. De som allerede skyter på dem og som sannsynligvis har ryggen mot deg...det er COG...ikke skyte dem. Folk opp av hull? Skyt! Store greier med raketter? Skyt! Alt som er stort i grunnen...skyt!

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Som mitt forrige innlegg startet, det er nok bare deg:-) Med unntak av Gen. Raam(som nesten krever co-op), så er spillet relativt enkelt, selv på Insane, det krever vel bare at du lærer kontrollene. Dersom du er ny med TPS/FPS på konsoll(så du nylig har kjøpt 360), så kan nok det ta mye av skylden for at du syntes det er vanskelig. Er ikke mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, øvelse gjør mester:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Som mitt forrige innlegg startet, det er nok bare deg:-) Med unntak av Gen. Raam(som nesten krever co-op), så er spillet relativt enkelt, selv på Insane, det krever vel bare at du lærer kontrollene. Dersom du er ny med TPS/FPS på konsoll(så du nylig har kjøpt 360), så kan nok det ta mye av skylden for at du syntes det er vanskelig. Er ikke mye annet å gjøre enn å ta tiden til hjelp, øvelse gjør mester:-)

7783860[/snapback]

ja skal spille mye til helgen satse på 25 timer!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

7783110[/snapback]

Sikkert bare deg:-) Regner med det er forskjellen mellom COG og Locust han mener. Hva kan man svare på det da? De som prøver å drepe deg...skyt dem, det er Locust. De som allerede skyter på dem og som sannsynligvis har ryggen mot deg...det er COG...ikke skyte dem. Folk opp av hull? Skyt! Store greier med raketter? Skyt! Alt som er stort i grunnen...skyt!

7783439[/snapback]

Ok, var sikkert derfor jeg ikke skjønte helt fordi jeg har ikke noe problemer med å se forskjell:) Har du en liten og dårlig skjerm som er veldig mørk?

Lenke til kommentar

Jeg hadde også problemer med å se hvem som var hvem (i multiplayer) i starten.. Det ble bedre for meg i etterhvert når man lærer banene (hvor fiendene pleier å kommer fra) og "kjenner" figurene osv.

Endret av Gastaa
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Når du kjøper 360 (Ny) får du med 3 Måneder med Live. Men det har seg sånn at du kan bare bruke de to andre 1-måneder'ne til to andre brukre på Xboxen.. Tror jeg..

7789935[/snapback]

ja det hørts logisk ut... :roll:

man får 1 mnd. pr Gamertag. men det kan gjøres maks 3 ganger pr 360.

så man får "3 mnd" men da må man også ha 3stk gamertag, det er jo ikke noe morro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...