Gå til innhold

Skal ha ny mobiltelefon, hva lønner seg?


zyrtec

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt (i kronologisk rekkefølge) 7110, 8310, 6510 og 6310i. I morgen skal jeg kjøpe 6610 White.

 

Jeg ville anbefalt 6510, bl.a. fordi den er liten og har 'alt'.

med mindre du virkelig trenger bluetooth.

den koster ca 2600 u/abb på komplett

 

hvis du skal legge litt mer penger i den, ville jeg gått for 6610.

Lenke til kommentar

personlig vil jeg anbefale noe fra ericsson/sony-ericsson .. batteritiden på de fleste mobilene er imponerende bra.

 

kjøpte meg nettopp ny mobil, og hadde det ikke blitt den jeg kjøpte (motorola t720) hadde det uten tvil blitt t68i.

 

hvis du ikke har lommene fulle av tusenlapper, vil jeg anbefale siemens sl45.. du finner den sikkert brukt til rundt 1500 eller så. genial liten sak.. angrer litt på at jeg solgte min.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-28 19:02, skrev psilocybe:

personlig vil jeg anbefale noe fra ericsson/sony-ericsson .. batteritiden på de fleste mobilene er imponerende bra.


kjøpte meg nettopp ny mobil, og hadde det ikke blitt den jeg kjøpte (motorola t720) hadde det uten tvil blitt t68i.


hvis du ikke har lommene fulle av tusenlapper, vil jeg anbefale siemens sl45.. du finner den sikkert brukt til rundt 1500 eller så. genial liten sak.. angrer litt på at jeg solgte min.



 

Kan du anbefale Motorola T720? Jeg er på utkikk etter ny mobil, og den bør ikke koste over 3000. Har Motorola fra før (V2288 murstein m/ radio :smile:) T720 ser tøff ut synes jeg. Hvordan er den i bruk? Og har du prøvd å legge til spill/programmer/ringelyder på den?

Lenke til kommentar

Hva med T300 da? Det er jo som en T68i men uten bluetooth og hot-synciong med pc'n. Verdt å sjekke ut. Det er ithvertfall den modellen som ligger meg varmest om hjertet. Liker ikke Nokia lenger, det er noen uheldige som har problemer med de. Jeg synes det er litt teit at man må betale 15 spenn for en poly lyd når man med en T300 bare drar den over IrDa til telefonen... og vips så har du lyd.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-29 21:10, skrev Magic:


Kan du anbefale Motorola T720? Jeg er på utkikk etter ny mobil, og den bør ikke koste over 3000. Har Motorola fra før (V2288 murstein m/ radio :smile:) T720 ser tøff ut synes jeg. Hvordan er den i bruk? Og har du prøvd å legge til spill/programmer/ringelyder på den?


 

for den prisen jeg fikk den til (1700 med abb), vil jeg ikke klage. tror neppe jeg hadde vært like fornøyd om jeg hadde betalt 3000-3500 for den.. den er ikke akkurat spekket med funksjoner.

 

du får en helt grei telefon med fargeskjerm og et småsexy utseende, samt polyfoniske ringelyder.

 

får jeg til å bruke minnet på telefonen istedetfor simkortet til å lagre sms'er, tror jeg nok jeg blir litt mer happy med den.

 

har ikke prøvd å legge til noesomhelst på den foreløpig. alt koster jo en formue.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...