Mottiman Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Av og til når jeg skal starte PC'en starter den ikke. Etter den Windows loadingen blir bare skjermen svart og vil ikke gå inn i Windows. Jeg må enten starte maskinen på nytt til det fungerer eller gå inn i sikkerthetsmodus og restarte. Noen som vet hvorfor dette skjer og evt fikse det?! Endret 20. januar 2007 av Mottiman Lenke til kommentar
Rambodo Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Av og til når jeg skal starte PC'en starter den ikke. Etter den Windows loadingen blir bare skjermen svart og vil ikke gå inn i Windows. Jeg må enten starte maskinen på nytt til det fungerer eller gå inn i sikkerthetsmodus og restarte. Noen som vet hvorfor dette skjer og evt fikse det?! 7762512[/snapback] Siden det funker i ny og ne, er det ikke så sikkert at det er skjermkortet ditt. Hva med å aldri slå av PCen hvis den først funker hehe. Jeg får tydeligvis kritikk for å prøve og hjelpe og ikke bare spamme tråder, Så hvis du vil ha en guide til å reparere XP kan du få den hvis du spør meg, eller du kan sikkert finnen den et annet sted på forumet. Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Kan nok formatere du, men d har vist seg å ikke løse problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå