Stones_ Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Okay, jeg skal snart kjøpe meg ny pc. Jeg har lyst på en 160 GB ++ intern for lagring av spill, programmer osv. Men det jeg lurer på er om det går ann å ha en 250 gig ekstern til musikk, bilder,film osv. Den skal brukes som en intern, bare at den er ekstern. hvis du skjønner hva jeg mener. Den skal være koblet til sånn at jeg kan spille av musikk som om den var intern. Jeg lurer på om det funker bra. Disse har jeg valgt ut. Ekstern WD 250 GB USB 2.0 Jeg tror at det kommer til å gå en smule tregere. Siden det er USB 2.0, men det kan jeg leve med. Intern Seagate sata 160 GB eller.. WD sata 160 GB Noen som har noen erfaringer? Lurer egentlig på om det går bra.. Hvis ikke tror jeg at jeg kjører 2x 250 GB Samsung Spinpoint. Lenke til kommentar
bananaz Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det går helt greit Hvis du er mye på farta, så ville jeg heller valgt denne eksterne disken - og heller kjøpt en større intern disk. Western Digital Passport II 120GB trenger ikke egen strømforsyning, som er no drass. Er kjapp nok og meget stillegående. Har to av dem selv. Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Er ikke så veldig mye på farten at det gjør noe. Lenke til kommentar
bananaz Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Da går du for de to diskene du valgte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå