ole2 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har bestemt meg for å kjøpe et hjemmekino anlegg (det blir et billig system siden jeg bare har 3000 kr å bruke) Har kommet fram til disse 2 alternativene: 1. http://www.multicom.no/varedetaljinfo.asp?...relagerantall=8 2. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...l=&view=support Er det noen som har noen erfaringer med disse, eller noen mening om hvem av systemene som er best?? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg har ikke noen erfaring , men den fra Komplett virket kulest. Lenke til kommentar
graveyard85 Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hadde heller satset på dette settet også fra multicom. Har fått kjempe kritiker over alt på nettet. Logitech Z-680 5.1 THX høyttalere Pris pr. stk: 2,995.00 inkl. mva. Frakt kommer i tillegg Beskrivelse: Høyttalere med skikkelig trøkk. Hele 450W RMS totalt! Trådløs fjernkontroll medfølger. Samlet utgangseffekt: 450 watt RMS Subwoofer: 185 watt RMS Satellitthøyttalere: 265 watt RMS (53 watt RMS per kanal) Innebygget dolby digital / DTS hardware dekoder Dolby Pro Logic II THX sertifisert Kan tilkobles direkte til pc'ens lydkort, Xbox, Playstation, DVD spiller, tuner o.l. Systemets frekvensområde: 35 Hz—20 kHz Signal-til-lyd-forhold: >114 dB Inngangsimpedans: > 10 000 ohm Satellitthøyttalere med magnetisk avskjerming til bruk nær monitorer graveyard Lenke til kommentar
ole2 Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 18:20, skrev graveyard85:Hadde heller satset på dette settet også fra multicom. Har fått kjempe kritiker over alt på nettet.Logitech Z-680 5.1 THX høyttalere Pris pr. stk: 2,995.00 inkl. mva. Frakt kommer i tillegg Beskrivelse: Høyttalere med skikkelig trøkk. Hele 450W RMS totalt! Trådløs fjernkontroll medfølger. Samlet utgangseffekt: 450 watt RMS Subwoofer: 185 watt RMS Satellitthøyttalere: 265 watt RMS (53 watt RMS per kanal) Innebygget dolby digital / DTS hardware dekoder Dolby Pro Logic II THX sertifisert Kan tilkobles direkte til pc'ens lydkort, Xbox, Playstation, DVD spiller, tuner o.l. Systemets frekvensområde: 35 Hz—20 kHz Signal-til-lyd-forhold: >114 dB Inngangsimpedans: > 10 000 ohm Satellitthøyttalere med magnetisk avskjerming til bruk nær monitorergraveyard Sikkert digg dette systemet, men jeg trenger et med en DVD spiller og helst også RDS AM/FM Radio Lenke til kommentar
dill Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 legg heller på noen lapper og kjøp et skikkelig anlegg Lenke til kommentar
XzysteRr Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 "hjemmekino" for 3000...? Neppe... Spar litt til å kjøp deg noe ordendtlig! Selv liker jeg gulvstående høyttalere i Front... Finere enn satelitthøyttalere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå