Gå til innhold

gode gamle xbox og LCD widescreen = rart

VikinGz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skal være mulig å bytte på dette på Dashboardet. Prøv Options/Settings eller hva det nå heter.

7764731[/snapback]

hmmm... jeg kjører chippa og med media center, og har ikke den orgianle dash lengre. Jeg har gjort innstilingene på media center til 16:9

Jeg fant fram til dash, men det står widescreen der også. Det er ikke så store svarte striper, men de er svært iritable...

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar
Jeg har ingen striper. Kjører XBMC'360 som dash. på en 16:9 LCD TV. Gå inn på settings og forandre på brukergrensesnittet. Skal stå på PAL 16:9. Deretter juster bilderammen til TV'en.

7770924[/snapback]

Det fungerer fint på alt untatt selve spillene, viss jeg setter det på 4:3 blir svarte stipene ennda større....

Oppløsningen er på 1366x768 om det har noe å si (på skjermen)

Lenke til kommentar

Kan du boote til original xbox dash? Skal være 3 forskjellige innstillinger der. Widescreen, Letterbox og Normal(4:3). Prøv deg fram. På TV'en har du også forskjellige innstillinger, f.eks: 16:9, bred, squeese osv. Prøv deg fram der også.

På min gamle projektor måtte jeg kjøre xboxen på wide og PJ'en på squeese for å få (tilnærmet)normal 16:9 bilde.

Lenke til kommentar

Kan du boote til original xbox dash? Skal være 3 forskjellige innstillinger der. Widescreen, Letterbox og Normal(4:3). Prøv deg fram. På TV'en har du også forskjellige innstillinger, f.eks: 16:9, bred, squeese osv. Prøv deg fram der også.

På min gamle projektor måtte jeg kjøre xboxen på wide og PJ'en på squeese for å få (tilnærmet)normal 16:9 bilde.

Lenke til kommentar

7772875[/snapback]

Ja, og jeg har prøvd alle varianter, 16:9 formate blir det minste svarte stripene på sidene mens de andre to gir veldig rart bilde,

Jeg har teven også innstilt på 16:9 og har prøvd forsjelige innstilinger der også...

Det mystiske er at det funker på alt annet enn på selve spilla, altså dashen, media center, pc spilla :p alt...

untatt xbox spilla...

*p.s*

Du dobbelt posta :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...