axi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 tittelen sier det meste håper jeg.. alltså pc'en klikka så måtte eg formatera så har eg mistet alle bildene, ville prøvd å fått igjen noen av di. noen så har forslag? har kun en harddisk så eg kan ikke bruke Getdataback for der går det ikke an å gjer det på operativ system harddisken da måtte eg visst sette den i en annen pc.. Så trenger all hjelp eg kan få her;) seriøse svar takk. MVH Axi Lenke til kommentar
Privat Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du kan jo installere i en anne mappe, eller reparere den gamle installasjonen. Boote på plata og velge reparer, etter at du trykker F8 for å godta avtalen. Hvis det går, mister du ingen ting. Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Litt sent nå, men å ha flere partisjoner på en disk gjør at du ikke får slike problemer igjen. C:\ til OS D:\ osv til alt annet. Selv kjører jeg 25GB (litt overkill) partisjon på C til XP, en 10GB partisjon for Swapfila, og resten av disken til ymse filmer/musikk/bilder o.l. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) trenger xp en swap disk?? Endret 22. januar 2007 av crimar Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 XP bruker swapfil ja. Og den blir skrevet/lest masse, og kludrer derfor mest opp på OS partisjonen. Så for å slippe å defragmentere (så ofte) for å holde ytelsen på topp fikk jeg et tips om å ha swapfila på en egen partisjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå