linte Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg har en Toshiba S A100 bærbar pc som jeg kjøpte på datakjeden. Jeg har også en stor faltskjerm HD klar TV som jeg gjerne vil koble til den bærbare Pcen slik at jeg kan se ting jeg har lastet ned. Før hadde jeg vanlig stasjonær PC med vanlig skjerm, som jeg bare koblet direkte fra pcen til tven. Før jeg gav vekk den stasjonære forsøkte jeg med samme kabel, fra den bærbare til tven, men det fungerte ikke. Må jeg stille inn noe på selve pcen for at det skal fungere? Og hvilken kabel trenger jeg? (Den må kunne sende HD kvalitet, da jeg laster ned litt av det) Kom gjerne med direkte link, for jeg har søkt hit og dit men ikke funnet noe jeg er 100 % sikker på Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 så lenge kabelen passer både til skjermutgangen på pc'en og inngangen på tv'en finnes det ingen andre typer. Du må imidlertid aktivere skjermutgangen - enten ved hjelp av Fn + en knapp med skjermsymbol, påskriften CRT eller noe slikt, eller gå inn på avanserte innstillinger for skjerm og velge ekstern skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå