strekkode Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei, noen der ute som har ISO filer av Fedora Core 6 som fungerer. Når jeg laster ned fra fedora sine sider er det feil på disk 1-3 +5 samt dvd iso fila. Skrik ut om noen sitter på disse iso filene a Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg sitter på dvd-isoen. men den er jo 4 Gb.. jeg lasta den ned fra fedora sine sider i går, og de funka fint. Lenke til kommentar
strekkode Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg sitter på dvd-isoen. men den er jo 4 Gb..jeg lasta den ned fra fedora sine sider i går, og de funka fint. 7762209[/snapback] De har jo ikke iso fila for dvd på sine sider, ligger kun på speila... Har lasta ned filene nå en 5 -6 ganger på forsjellige tidspunkt og de feiler gang etter gang Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg sitter på dvd-isoen. men den er jo 4 Gb..jeg lasta den ned fra fedora sine sider i går, og de funka fint. 7762209[/snapback] De har jo ikke iso fila for dvd på sine sider, ligger kun på speila... Har lasta ned filene nå en 5 -6 ganger på forsjellige tidspunkt og de feiler gang etter gang 7762216[/snapback] Hmm.. merkelig.. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kan hende du har fått korrupte iso filer hvis du har lasta ned via http... Brukt bittorrent og last ned denne. Det er en re-spin som inneholder alle updates siden release og frem til 11. Januar i år trur jeg. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jupp. Bittorrent FTW, da får du ikke feil om du sitter på en tvilsom linje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå