Osien Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har en TravelMate 2350 serien (2354LCi) Har ikke disse maskinene lydkort ? Klarer ikke å spille av en lydfil e.l Får opp en feimelding som sier: "Kan ikke spille av lyddatastrømmen. Ingen maskinvare for lyd er tilgjengelig, eller maskinvaren svarer ikke." Er det noe som jeg må installere eller funker det rett å slett kke på dene type maskin ? Lenke til kommentar
stanp Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Har en TravelMate 2350 serien (2354LCi)Har ikke disse maskinene lydkort ? Klarer ikke å spille av en lydfil e.l Får opp en feimelding som sier: "Kan ikke spille av lyddatastrømmen. Ingen maskinvare for lyd er tilgjengelig, eller maskinvaren svarer ikke." Er det noe som jeg må installere eller funker det rett å slett kke på dene type maskin ? 7762092[/snapback] prøv å kjøre recovery Alt + f10 ved boot Lenke til kommentar
Osien Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Det står på skjermen (når jeg skal spille av en fil) at det ikke er noe lydkort i min bærbare, trodde nå at alle hadde et lydkort ivertfall i en bærbar ? Kan lydkortet være skadet mon tro ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 virker som at det er så enkelt som at driveren for lydkortet ikke er installert evt. at lydkortet er deaktivert i enhetsbehandling. Lenke til kommentar
Osien Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 virker som at det er så enkelt som at driveren for lydkortet ikke er installert evt. at lydkortet er deaktivert i enhetsbehandling. 7763215[/snapback] For å vite hva slags lydkort jeg har, går jeg da inn i enhetsbehandling for å¨finne ut dette ? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 om det ikke er installert vil det vel dukke opp som et gult spørsmålstegn under 'ukjent enhet' i enhetsbehandling. Er ikke noen god måte å finne ut på selve maskinen hva slags lydkort som sitter i, men litt googling/en tur innom acers sider bør kunne fortelle deg det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå