sk1rty Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Lo så det hold i går når jeg så episoden! Har merket litt mer tulling fra 1. sesong. Men det bryr jeg meg ikke så stort om. Det er underholdning for oss autofile, det er kult Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Det var god underholdning som vanlig. Utenom hele gjeste-innslaget, som var ganske kjedelig. Også var det bare dumt at hun fikk lov til å jukse. Jeg hadde ventet meg noen spesielle limoer, men de overgikk hva jeg hadde fantasert om :!: Er spent på hva det "Top of the pops"-greiene blir for noe. Min oppsummering av sesong må være at det var veldig mye god underholdning, men gjerne kunne vært litt mer biltester. Lenke til kommentar
eab Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 (endret) Jeg vil se top gear outtakes og bloopers! legg merke til 1:56 Morsomste så langt.. Men outtakes og bloopers fra biltestingen ville vært knall å sett Endret 7. mars 2007 av Erik Braseth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Erik, jeg ler meg i hjel av den blooperen der. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Hehehe jaa, har sett den før.. Og den var like morsom nå, seriøst! "And now it's time for the neeEEeews!" XD Så utrolig bra det der, skulle ønske de kom med en DVD med en time eller to med bloopers.. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 Så utrolig bra det der, skulle ønske de kom med en DVD med en time eller to med bloopers.. 8096533[/snapback] Enig. Problemet er at ingen kjøper den, og da blir det ikke gjort. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Huff huff huff... Clarkson vurderer å gi seg fra Top Gear.. det hadde vært krise Linker til nettstedet her Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Huff huff huff... Clarkson vurderer å gi seg fra Top Gear.. det hadde vært krise Linker til nettstedet her 8147966[/snapback] Huff huff huff. Håper inderlig at dette ikke skjer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 No! Jeremy er jo hjernen bak alt det morsomme i Top Gear. Fillern og! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Dette er helt klart satt på spissen av pressen. Grunnen til at JC har sagt dette er fordi hans kontrakt med BBC nå/snart går ut. De har allerede filmet nye opptak.. (finner ikke link). Han er i posisjon til å kreve mer betalt (han er vel hjørnestenen i nyere top gear) så det er vel muligens dette han vil få ut av det. Top Gears leasing går også ut med Dunsfold nå, så de må finne et helt nytt sted med både bane og studio.. Den nye sesongen kommer derfor ikke ut før tidligst neste August (gjetter..) Endret 13. mars 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
eab Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 De har vel sagt at de er tilbake på slutten av sommeren? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 De har vel sagt at de er tilbake på slutten av sommeren? 8157888[/snapback] Ja, de sa at de ville være tilbake med en ny sesong til sommeren, så da er de vel fulltallige hvertfall. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 The Stig snakker! Og da er debatten i gang om hvem stemmen likner på... Jeg vet ikke, men mange tror det er Damon Hill. Han var star in a reasonably prised car i S06E05 hvis noen vil sammenlikne. Det siste jeg har sett er at Top Gear kommer tilbake til høsten, og det blir en spesialepisode i sommer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Enten Damon Hill eller Ben Collins. Under kommentarene for videon så snakkes det om de to. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Skulle det komme en spesia-episode i dag? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 Jepp. Den er ute allerede! Jeg ser den nå, og ler meg i hjel av et bilde de viste frem! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jepp. Den er ute allerede! Jeg ser den nå, og ler meg i hjel av et bilde de viste frem! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor :!: 8183803[/snapback] Er det best of season9, eller hur? finner den ikke:hmm: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er det best of season9, eller hur? finner den ikke:hmm: 8186071[/snapback] Nei. Bildet er fra Top Gear of the Pops som gikk sist fredag. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Top Gear of the Pops-programmet var ganske så kjedelig. CLARKSON'S TV RETURN JEREMY Clarkson has confirmed he will be returning to front a new series of Top Gear. The TV presenter, 46, left the future of the BBC2 show in doubt last week after telling viewers there would "not be a new series". But last night he said: "Everyone seems to think the programme is finished or that I've left. "Well, sorry to disappoint you all but it isn't and I haven't. Top Gear... will be back in the autumn." Mener å ha lest noe sted om at det var ønsker for mer kjendiser og mindre biler i neste sesong, men husker ikke hvor det var. Noen andre som har det? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Hvor mange her er medlem på finalgear egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå