Gå til innhold

Top Gear sesong 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var god underholdning som vanlig.

Utenom hele gjeste-innslaget, som var ganske kjedelig. Også var det bare dumt at hun fikk lov til å jukse.

Jeg hadde ventet meg noen spesielle limoer, men de overgikk hva jeg hadde fantasert om :!:

 

Er spent på hva det "Top of the pops"-greiene blir for noe.

 

Min oppsummering av sesong må være at det var veldig mye god underholdning, men gjerne kunne vært litt mer biltester.

Lenke til kommentar

Dette er helt klart satt på spissen av pressen. Grunnen til at JC har sagt dette er fordi hans kontrakt med BBC nå/snart går ut. De har allerede filmet nye opptak.. (finner ikke link). Han er i posisjon til å kreve mer betalt (han er vel hjørnestenen i nyere top gear) så det er vel muligens dette han vil få ut av det.

Top Gears leasing går også ut med Dunsfold nå, så de må finne et helt nytt sted med både bane og studio.. Den nye sesongen kommer derfor ikke ut før tidligst neste August (gjetter..)

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Top Gear of the Pops-programmet var ganske så kjedelig.

 

 

CLARKSON'S TV RETURN

JEREMY Clarkson has confirmed he will be returning to front a new series of Top Gear.

 

The TV presenter, 46, left the future of the BBC2 show in doubt last week after telling viewers there would "not be a new series".

 

But last night he said: "Everyone seems to think the programme is finished or that I've left.

 

"Well, sorry to disappoint you all but it isn't and I haven't. Top Gear... will be back in the autumn."

 

Mener å ha lest noe sted om at det var ønsker for mer kjendiser og mindre biler i neste sesong, men husker ikke hvor det var. Noen andre som har det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...