Gå til innhold

Top Gear sesong 9


Anbefalte innlegg

Har oppdatert førsteposten med en til om dagens episode og en to om neste (og siste episode i sesongen).

 

Eller gleder jeg meg fælt til kveldens episode.

Fra http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/:

Kristin Scott Thomas

Yes, Jeremy has finally convinced the woman of his dreams to come on the show. If you don't know already, JC has a bit of a thing for the sophisticated actress from The English Patient.

 

Actually, that's not true. He has a very big thing for her. We're a bit worried he won't actually make it through the interview.

 

How will Kristin fare in our Reasonably Priced Car? Will Jeremy remember how to speak English? Will the entire front row of the audience be drenched in Clarkson saliva?

Hun er jo også liksom referansen for Cool Wall, for dere som ikke vet det:

In the British motoring program Top Gear she is used as a point of reference of "good taste". During the "Cool Wall" segment of the programme, presenter Jeremy Clarkson rates a car's coolness based mostly on what he thinks Kristin Scott Thomas's level of distaste for it would be.
Endret av trulshe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

aah, var så moro hvordan de erta og styra med Jeremy og Kristin.. Oh som jeg lo!

 

Men best var det vel nesten når Stig falt ut av setet når han kjørte den ene traktoren..

 

Nei, lo veldig bra og veldig mye i denne episoden, som også hadde et veldig bra review av den nye Lamboen.. Veldig bra :)

Lenke til kommentar

Nja. Topgear blir mer og mer underholdningsprogram. Ja til flere tester og kjøring på banen! Syns iallefall de kunne dratt vxr'n en tur rundt banen.

 

Dessuten var det vel ikke noen stor overraskelse med bilen til Hammond på rullene. Litt forskjellige målemetoder nå og i 1968.

Lenke til kommentar
Nja. Topgear blir mer og mer underholdningsprogram. Ja til flere tester og kjøring på banen! Syns iallefall de kunne dratt vxr'n en tur rundt banen.

 

Dessuten var det vel ikke noen stor overraskelse med bilen til Hammond på rullene. Litt forskjellige målemetoder nå og i 1968.

8081100[/snapback]

Det kunne kanskje vært litt mer kjøring, og litt mindre tulling. Men tullingen er jo bra den også :p Veldig artig program og nok en god episode.

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i hodet i dag etter all leeinga av limo-segmentene.. Helt utrolig morsomt.

 

Men ja, når jeg ser på de litt eldre episodene, ser jeg at det er mye tulling nå, enn før.. Men det liker jeg også :p

8081791[/snapback]

Jeg må si jeg har merka meg litt mye tulling i de siste episodene. Elsker "the news-tullinga" men den 20min reportasjen som de har om korntresking etc blir litt kjedelig. Jeg må si det har vært en litt skuffende sesong siden det har vært litt for få intr innslag. Gleder meg til sommern. Nye episoder :)

Lenke til kommentar
Top Gear collides head on with Top of the Pops as Jeremy, Richard and James present their own version of the iconic chart show. Expect the regular Top Gear features including the Cool Wall, absurd challenges and fire-breathing reviews, to rain down on the pop world.

(Widescreen, Subtitles)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...