TrulsHE Skrevet 25. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Har oppdatert førsteposten med en til om dagens episode og en to om neste (og siste episode i sesongen). Eller gleder jeg meg fælt til kveldens episode. Fra http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/: Kristin Scott ThomasYes, Jeremy has finally convinced the woman of his dreams to come on the show. If you don't know already, JC has a bit of a thing for the sophisticated actress from The English Patient. Actually, that's not true. He has a very big thing for her. We're a bit worried he won't actually make it through the interview. How will Kristin fare in our Reasonably Priced Car? Will Jeremy remember how to speak English? Will the entire front row of the audience be drenched in Clarkson saliva? Hun er jo også liksom referansen for Cool Wall, for dere som ikke vet det: In the British motoring program Top Gear she is used as a point of reference of "good taste". During the "Cool Wall" segment of the programme, presenter Jeremy Clarkson rates a car's coolness based mostly on what he thinks Kristin Scott Thomas's level of distaste for it would be. Endret 25. februar 2007 av trulshe Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Fet episode i kveld også. Kanskje ikke den beste i år, men absolutt vel verdt en titt. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Flott episode i dag også, lo mye! Spes under harseleringen med Clarkson før/under intervjuet med Kristin S. Thomas Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jepp, da var denne sesongen snart ferdig. Kun en episode igjen. De er vel tilbake til sommeren igjen. - Setter igang epi. 5 nå. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 aah, var så moro hvordan de erta og styra med Jeremy og Kristin.. Oh som jeg lo! Men best var det vel nesten når Stig falt ut av setet når han kjørte den ene traktoren.. Nei, lo veldig bra og veldig mye i denne episoden, som også hadde et veldig bra review av den nye Lamboen.. Veldig bra Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Må ikke glemme da May skulle spre ut frøene så slapp han bare alle i en haug. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 aah, var så moro hvordan de erta og styra med Jeremy og Kristin.. Oh som jeg lo! 8031417[/snapback] og hvordan Clarkson gikk fra alle sine tidligere prinsipper...biler han tidligere hadde kalt "vorter", var plutselig kule, om Scott syntes det Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Murciélagoen er helt vill. Synd den ikke nådde enda høyere i lista der. For en bil. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 27. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2007 Jeg syns episoden var genial. Alt var jo kjempemorsomt. Dere har stort sett nevnt det jeg hadde tenkt, så det er vel ingen vits å gjenta det. Forresten så tror jeg aldri jeg har sett en Peugeot 1007 på veien Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Flott episode i dag. Lo mye av limo-utfordringen Litt vemodig at det var siste episode av denne sesongen though..lenge å vente til neste gang. Lenke til kommentar
eab Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nja. Topgear blir mer og mer underholdningsprogram. Ja til flere tester og kjøring på banen! Syns iallefall de kunne dratt vxr'n en tur rundt banen. Dessuten var det vel ikke noen stor overraskelse med bilen til Hammond på rullene. Litt forskjellige målemetoder nå og i 1968. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Nja. Topgear blir mer og mer underholdningsprogram. Ja til flere tester og kjøring på banen! Syns iallefall de kunne dratt vxr'n en tur rundt banen. Dessuten var det vel ikke noen stor overraskelse med bilen til Hammond på rullene. Litt forskjellige målemetoder nå og i 1968. 8081100[/snapback] Det kunne kanskje vært litt mer kjøring, og litt mindre tulling. Men tullingen er jo bra den også Veldig artig program og nok en god episode. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Satte episoden på nedlasting før jeg dro på jobb, så nå er det bare å glede seg til jeg kommer hjem fra jobb Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har vondt i hodet i dag etter all leeinga av limo-segmentene.. Helt utrolig morsomt. Men ja, når jeg ser på de litt eldre episodene, ser jeg at det er mye tulling nå, enn før.. Men det liker jeg også Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg har vondt i hodet i dag etter all leeinga av limo-segmentene.. Helt utrolig morsomt. Men ja, når jeg ser på de litt eldre episodene, ser jeg at det er mye tulling nå, enn før.. Men det liker jeg også 8081791[/snapback] Jeg må si jeg har merka meg litt mye tulling i de siste episodene. Elsker "the news-tullinga" men den 20min reportasjen som de har om korntresking etc blir litt kjedelig. Jeg må si det har vært en litt skuffende sesong siden det har vært litt for få intr innslag. Gleder meg til sommern. Nye episoder Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Ble veldig skuffet over at vi ikke fikk se at de mekka bilene lange, men ellers skuffet det ikke Endret 5. mars 2007 av mushi Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synd det ikke er flere episoder på lenge nå Lenke til kommentar
mushi Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Synd det ikke er flere episoder på lenge nå 8086754[/snapback] Var en slags episode om to uker "top gear of the pops" sa damen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Var en slags episode om to uker "top gear of the pops" sa damen.8087069[/snapback] Joda stemmer det, men jeg tror ikke det blir det samme hehe Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Top Gear collides head on with Top of the Pops as Jeremy, Richard and James present their own version of the iconic chart show. Expect the regular Top Gear features including the Cool Wall, absurd challenges and fire-breathing reviews, to rain down on the pop world.(Widescreen, Subtitles) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå