tjalla Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 For å ikke snakke om hvor kjedelig Larsen er sammenlignet Jeremy. Fniselattern til Larsen er morsom et par ganger men man blir så evig lei det. Når i tillegg programmet tar for seg traktorer og skurtreskere så er det ingen tvil om hva jeg velger å se. Lenke til kommentar
Bjorhus Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja huff, Larsen byr meg rett og slett imot. Helt ukritisk til alt han tester, det virker som om han bare er glad for i det hele tatt å få lov til å låne bilene.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Ja huff, Larsen byr meg rett og slett imot. Helt ukritisk til alt han tester, det virker som om han bare er glad for i det hele tatt å få lov til å låne bilene.. 7914505[/snapback] Autofil er barneTV for voksne. Drittkjedelig og slitsomt å høre på. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Hvordan kan man klage på at en anmelder ikke er objektiv? Alle anmeldere er subjektive, slik er det, og slik skal det være. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Helt klart, elsker serien bedre for hver dag.. awww.. så bra, Jeremy er bare helt rå, måten han meiner han har rett på og sånn.. gleder meg til i morra! Lenke til kommentar
eab Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Episode 3 anbefales. Lo godt et par ganger, og det er lenge siden sist jeg lo av en top gear episode Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Episode 3 anbefales. Lo godt et par ganger, og det er lenge siden sist jeg lo av en top gear episode 7924306[/snapback] Ser nå. Elsker dette showet. Alt er genialt. Humoren, alt med det tekniske, bilene de tester, programlederne som utfyller hverandre bra, osv. Det eneste er at de ofte har litt kjipe gjester som de bruker litt for lang tid på å snakke med. Ellers er det tilnærmet perfeksjon. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Helt sykt konge episode! Moro i Alabama Stakkars folk... Satt og lo store deler av episoden, det er ikke ofte! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Klarte visst å lirke av meg en dobbelpost Endret 12. februar 2007 av fredriku Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) fantastis serie og fantastisk episode. lo meg gjenom hele episoden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor (når jeg ikke satt å trodde de skulle dø) dette er så mye mer enn bare et bilprogram. som james selv sa "just 3 blokes cocking about" det har stor underholdningsverdi selv for folk som ikke er bilentusiast. (i motsetning til autofil som er et rent motor prog.) Endret 12. februar 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Breaker, breaker 1-9 Contact Eyeball 10-10 till we do it again, Captain Slow. Jeg ler meg i hjel! Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 fy faen, tror ikke jeg har ledd så mye av Top gear før.. ! Noe så seriøst moro, jeg har vondt i kjeften.. Utrolig morsom episode, så mange bra kommentarer, og ting som er tatt så veldig på kornet! *ler inni seg* Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 hmmm - episode 3 er tilgjengelig altså? Har bare sett klipp fra turen gjennom Alabama - frister litt å se resten også. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Lo rimelig godt da Jeremy kom med kua på taket av bilen Har nå funnet ut hvilke dekaler jeg skal ha på bilen: "Man love rules" Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hahahaha.. elsket hvorden de klippet til dusjen som dusja ned Jeremy. Morsom episode. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Trodde jeg skulle dø av latter når Jeremy kom med kua på taket av Camaroen. Den stinka som faen og det rant safter fra den ned i bilen :!: Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hahaha, fantastisk bra! Jeg gliste og lo så jeg hadde vondt i trynet etterpå. Perfekt musikk og bilde. Selv om det var mye filming av kjøring på vegen var det ikke kjedelig i det hele tatt. En kamerat sa at herpinga av AC'en til James liknet på Flåklypa, og det stemmer jo "I think I'll quite like to take this one for a test drive..." (midt i den store klynga) "A little bit less than that, a little bit less than that, little bit less than that.." "I might offer him a burger." "That's Titanic, no, I've changed my mind, it's an aircraft carrier." "You can prepare the food, I can cook it and James can dress for dinner." "Eeeeh, don't do that, tortoise." "The dash is more plastic than an american news reader, the engine has got less power than Belgium, the suspension is softer than the journalism in an inflight magazine" "I've just remembered I've actually got loads of petrol." Breaker, breaker 1-9 Contact Eyeball 10-10 till we do it again, Captain Slow. Jeg skjønte ikke helt det der. Hva betyr det? Endret 14. februar 2007 av trulshe Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ja, var en fin episode dette. Hehe, når de snakket i walkitalkien var jo morsomt. Jeg lo godt av blikket til Jeremy når vifteblåseren han hadde kjøpt datt ned, plutselig snur han seg mot kameraet og ser med et rart blikk. Dusjen til Jeremy var også morsom. :!: Trulshe: De brukte vel bare tilfeldige kodeord mellom seg, bare for å sprite opp showet. Likte godt at de kalte James for Captain Slow! Har dere lagt merke til at James og Jeremy har lik benstilling? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 James May har blitt kalt Captain Slow i lang tid. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 James May er og vil alltid være Captain Slow, og blir mobbet for å være så sofistikert. Det var nok ingen mening bak det hele med "Breaker, Breaker ...", annet enn at de brukte flere forskjellige ord man kan høre på slike radioer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå