Gå til innhold

Top Gear sesong 9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Episode 3 anbefales. Lo godt et par ganger, og det er lenge siden sist jeg lo av en top gear episode ;)

7924306[/snapback]

Ser nå. Elsker dette showet. Alt er genialt. Humoren, alt med det tekniske, bilene de tester, programlederne som utfyller hverandre bra, osv. Det eneste er at de ofte har litt kjipe gjester som de bruker litt for lang tid på å snakke med. Ellers er det tilnærmet perfeksjon.

Lenke til kommentar

fantastis serie og fantastisk episode. lo meg gjenom hele episoden

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
(når jeg ikke satt å trodde de skulle dø)

dette er så mye mer enn bare et bilprogram. som james selv sa

"just 3 blokes cocking about"

det har stor underholdningsverdi selv for folk som ikke er bilentusiast. (i motsetning til autofil som er et rent motor prog.)

Endret av svartskog
Lenke til kommentar

Hahaha, fantastisk bra!

Jeg gliste og lo så jeg hadde vondt i trynet etterpå.

Perfekt musikk og bilde. Selv om det var mye filming av kjøring på vegen var det ikke kjedelig i det hele tatt.

En kamerat sa at herpinga av AC'en til James liknet på Flåklypa, og det stemmer jo :)

"I think I'll quite like to take this one for a test drive..." (midt i den store klynga)

"A little bit less than that, a little bit less than that, little bit less than that.."

"I might offer him a burger."

"That's Titanic, no, I've changed my mind, it's an aircraft carrier."

"You can prepare the food, I can cook it and James can dress for dinner."

"Eeeeh, don't do that, tortoise."

"The dash is more plastic than an american news reader, the engine has got less power than Belgium, the suspension is softer than the journalism in an inflight magazine"

"I've just remembered I've actually got loads of petrol."

Breaker, breaker 1-9 Contact Eyeball 10-10 till we do it again, Captain Slow.

Jeg skjønte ikke helt det der. Hva betyr det? Endret av trulshe
Lenke til kommentar

Ja, var en fin episode dette. Hehe, når de snakket i walkitalkien var jo morsomt. Jeg lo godt av blikket til Jeremy når vifteblåseren han hadde kjøpt datt ned, plutselig snur han seg mot kameraet og ser med et rart blikk. Dusjen til Jeremy var også morsom. :!:

Trulshe: De brukte vel bare tilfeldige kodeord mellom seg, bare for å sprite opp showet. Likte godt at de kalte James for Captain Slow! :)

Har dere lagt merke til at James og Jeremy har lik benstilling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...