Gå til innhold

Top Gear sesong 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Episode 2 var brilliant! De testet Bugatti Veyron igjen - som vi allerede visste.

 

Pagani Zonda, Koenigsegg, McLaren F1, kom med flere navn - Bugatti Veyron er kongen. Andre biler kan gå å legge seg.

 

Dagens sitat:

''As im sure you know, James May is the slowest man in the entire world. By the time he sets of anywhere, normally his hear has grown another inch.'' :!:

Lenke til kommentar

Denne episoden var bare konge!

 

Konge at Hugh Grant var på besøk også... Ikke alltid jeg liker gjestene på Top Gear.

 

Kapt. Slow tok Bugattien til det maksimale, noe jeg aldri hadde trudd om han :p Var spesielt konge da han trudde han sto stille... Da gjorde han enda 70 km/h... Tror i allefall det var km/h siden det var det som stod på dashen...

Lenke til kommentar
Denne episoden var bare konge!

 

Konge at Hugh Grant var på besøk også... Ikke alltid jeg liker gjestene på Top Gear.

 

Kapt. Slow tok Bugattien til det maksimale, noe jeg aldri hadde trudd om han :p Var spesielt konge da han trudde han sto stille... Da gjorde han enda 70 km/h... Tror i allefall det var km/h siden det var det som stod på dashen...

7881888[/snapback]

han kjørte i 70mph eller 114 km/t

;)

Lenke til kommentar
Denne episoden var bare konge!

 

Konge at Hugh Grant var på besøk også... Ikke alltid jeg liker gjestene på Top Gear.

 

Kapt. Slow tok Bugattien til det maksimale, noe jeg aldri hadde trudd om han :p Var spesielt konge da han trudde han sto stille... Da gjorde han enda 70 km/h... Tror i allefall det var km/h siden det var det som stod på dashen...

7881888[/snapback]

han kjørte i 70mph eller 114 km/t

;)

7884211[/snapback]

Rimelig fort det, ja!!

Lenke til kommentar
Episode 2 var brilliant!

Ja, absolutt.

 

Det var godt å ha tilbake nyhetene og pratingen i sofaen.

Håper en riking låner bort Veyronen sin da. 30 pund er vel bra :)

 

Linker til en morsom artikkel Clarkson har skrevet: That's enough grief: now we can be kids again

Han er flink til å skrive.

 

Har ikke tatt meg noe tid til forumet den siste uken, fordi jeg har hatt mye å gjøre. Skal oppdatere førsteposten nå.

Tror vi får se mye morsomt fra USA i neste episode!

 

Blog-innlegg av Executive Producer Andy Wilman om USA-episoden

This week's American programme is a bit of an accident. We never meant it to take up a whole show, and we never meant it to have the character that it does.

 

Our plan was to make a 20-30 minute knockabout journey full of tomfoolery, but as is the way when you get in the edit, the film kind of told us what it wanted to be. Don't worry, it's not padded or sloppy, it just played out at the length it did.

[...]

Endret av trulshe
Lenke til kommentar

Jeremy er igrunn litt slitsom. Ingen tvil om at han er en glup kar, men han er langt ifra objektiv når han omtaler biler. Og mange dyrker jeremys ord som om det var loven, noe som resulterer i en gjeng tilhengere av topgear som ikke klarer å se lenger enn jeremy når det gjelder hva som er bra/dårlig med en bil.

 

The good, the bad and the ugly er et godt eksempel på jeremys noe snevre bilsyn.

Lenke til kommentar
Jeremy er igrunn litt slitsom. Ingen tvil om at han er en glup kar, men han er langt ifra objektiv når han omtaler biler. Og mange dyrker jeremys ord som om det var loven, noe som resulterer i en gjeng tilhengere av topgear som ikke klarer å se lenger enn jeremy når det gjelder hva som er bra/dårlig med en bil.

 

The good, the bad and the ugly er et godt eksempel på jeremys noe snevre bilsyn.

7910814[/snapback]

 

Synes det er det som gjør han så genial. Han er UR-britisk, solt av det, og gjør til en viss grad narr av det selv.

Han er vel utdannet ingeniør.

Norges svar på Clarkson må ha vært Otto Jespersen, med et litt høyere inntelekt

Lenke til kommentar

Vel, det jeg liker med Jeremy er at han i alle fall har sine meninger (står for sine meninger også) og har konstruktive kritikker for bilene han tester. Objektiviteten hans baserer seg på om han liker bilen eller ikke. Liker han en bil; så setter han seg på død og liv forran bilen og beskytter den mot all argumentasjon folk skulle komme med den. Da vi så at James May insisterte på at han hadde valgt den beste bilen (Alfa Romeo), så måtte Jeremy inrømme helt til slutt at han faktisk likte bilen - selvom han nektet det på starten.

 

Jeg vil tro at Jeremy er fullverdig anmelder av biler, på grunn av nettopp hans kritikker, meninger og argumentasjoner. I stedet for Jan Erik Larsen som absolutt skal like hver eneste bil han tester.

 

- Det må osgå inrømmes at jeg har vært uenig med Jeremy til tider. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...