Gå til innhold

Top Gear sesong 9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var den perfekte start på den nye sesongen. Elsket måten de laget repotasjen om Jaguaren. Blir helt hypnotisert av måten de klarer å fange bilen på. Rett og slett nydelig klipping og filming.

 

Holdt på å le meg ihjel når de skulle legge asfalt. At det er mulig :!:

Lenke til kommentar

Det var en kjempebra sesongstart.

Jeg var redd for å bli skuffet pga. høye forventninger etter den lange pausen, men jeg satt som vanlig og smilte godt under hele episoden.

Starten var skikkelig morsom, og fikk opp stemningen.

Hele veiprosjektet var utrolig morsomt :D

Gjeste-innslaget var underholdende, og Jamie Oliver kjørte bra.

Jaguar-testen var liksom noe vi har sett før (først fremstilt dårlig, men så helomvending) og bilen liker jeg heller ikke noe særlig, men Aston Martin V8 Vantage er jo noe av det peneste som finnes, så den veide opp :) Filmingen og bildene var like pene som alltid.

De fikk jo også faktisk laget noe morsomt ut av krasjet til Hammond. Han hadde gitt noen passende kommentarer før han krasjet :) Ellers så er det utrolig at det voldsomme krasjet gikk så bra.

 

Gleder meg til neste episode!

 

Har forresten lest at det visstnok bare blir 6 episoder denne sesongen :(

Men det var det jo også i sesong 7, og den inneholdt veldig mye bra.

Lenke til kommentar

Hehe. Venter selv på episoden nå, så jeg gleder meg veldig. Syv episoder er litt tynt, men alt i alt så legger de seg 9 sesonger bak.

 

Gleder meg også til når James May skal teste ut Bugatti Veyron.

 

Er enig i at jeg ler og gliser av Top Gear, Richard har utrolig morsomme innslag inniblandt. :wee:

Lenke til kommentar

Digget den kommentaren til Jeremy om Jade Goody, rett før The Stig skal kjøre. "And long before anyone else, he realized Jade Goody was a racist pig-faced waste of blood and organs"

 

[edit] For de av dere som ikke har fått dette med seg: han sikter til en tidligere Big Brother deltaker som kom med en rekke rasistiske uttalelser og mobbet de andre deltakerne i huset. Har vært ganske mye om det i media i det siste.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Det morsomme med Top Gear er hvordan de legger seg milevis foran alle andre på alle måter, enten det er hvilke biler som testes, HVORDAN de testes (Veyron versus Cessna fløyet av Captain Slow), og alle de morsomme innslagene, som for eksempel asfaltleggingen.

 

Produksjonen er så utrolig kul på alle måter. <3

Lenke til kommentar
Hammond fortsetter vidre etter det krasjet eller?

7819064[/snapback]

 

Han er med i ,top-shape, ja...høhø :p

7819094[/snapback]

 

Jeg synes ikke akkurat han så ut til å være i Top Shape, litt medtatt, tynn og tjafsete i håret og han ser langt eldre ut synes jeg, men vi får håpe han kommer seg opp i den gode gamle formen kjappt. At man er litt slitt etter en slik opplevelse er vel bare naturlig.

 

man må vel innom "sjørøverbukta" elns for å få tak i den :roll:

7819050[/snapback]

Slikt strider mot reglene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...