c-NOfx Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Monterte mitt nye grafikkort i går. asus Geforce 8800 gtx. da jeg startet opp maskinen låste den seg hele tiden. tror det var pga varmen men er ikke sikker. nå låser den seg ikke fordi jeg skrudde opp alle viftestyringer i maskinen. Nå er problemet at jeg får bluescreen 3 ganger når jeg starter opp. 4 gangen så funker det å jeg får slått på pcen. det står i bluescreenen PAGE_FAUL_IN_NONPAGE_AREA Andre problemet er at i deluxe skijump (hoppspill) flimmrer hopperen hele tiden. virker som om grafikkortet er får dårlig til å kjøre spillet.. dsj krever svert lite, så det skulle ikke være det, men det funket med det gamle grafikkortet. kan det være noen instillinger? å hvilken? (Har installert nye drivere både fra hjemmesiden til navidia og fra cden som fulgte med.) Håper på et klokt svar. Resten av hardware er hkort msi k8n neo4-f cpu amd athlon 64 4000+ minne 1,75 gb ram OS Windows xp pro psu 400 w Hva er forskjell på Windows XP Professional x64 Edition å windiws xp pro? Endret 21. januar 2007 av c-NOfx Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 ka PSU har du? 7761890[/snapback] Mener det skal være en 400 w men er ikke sikker. må skru den ut for å se. husker at jeg siklet på en 500 w men jeg mener det er 400 Lenke til kommentar
xersess Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 ok, burde vere bra nokk PSU, du kan jo prøve med ein 500W+.. men trur ikkje dt er problemet..... Lenke til kommentar
Changis Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 sjekk hvor mange ampere 12V er på.. 400w kan være i minste laget, iallefall på et kort som nesten trekker 300W ved full load.... vertfall hvis du har mer en en hdd og cdrom... prøv oxo å finne ut hvilket merke duhar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå