skylinepower Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 vet ikke om det er rette plasen men prøver går det an og lage forum på piczo? hvor/hvordan? piczo er en nettside for og lage hjemme sider på Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 De siste gangene jeg har satt opp forum har de krevd PHP. Jeg skal mene at alle typer forum fra phpBB til invision powerboard krever støtte for PHP. Den eneste siden jeg vet om med gratis php free hosting er Lycos Tripod, men dpg har de mye advertisement. Vil nok ikke gå å sette opp et forum på Piczo, men du kan jo slenge opp et på Lycos tripod. Vet desverre ikke om noen andre som har gratis hosting med php support, brukte for noen år tilbake en god stund i å heloe tattt finne et sted jeg kunne laste opp forumet mitt. Men kan jo hende det finnes HTML forum også. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 link til der man kan lage slikt forum? er det slik at det er gratis nettside slikt som piczo bare det går an og lage et forum der? Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Er gratis ja, men ikke noe ferdig oppsett, du må nok programere siden selv(kan hende de har kommet med noen ferdigopsetter nu da men) http://www.tripod.lycos.co.uk er linken, og ja, det er gratis(hvis du velger gratispakken). Endret 20. januar 2007 av speed91 Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Eller så har du også frac.dk og hotserv.dk Lenke til kommentar
mske Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Det er ikke verre ennå gå på www.phpbb.com (tror jeg), og registrere ditt eget forum. Så linker du bare til det på piczo-siden din. Ingen vits med noe php-kunnskaper. PS. Hvis det er feil link over, kan du bare søke på google etter "Free forum" eller noe sånt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Du kan også bruke et ferdig forum på f.eks http://www.phpbbweb.com/ google etter "free phpbb host" så finner du sikkert mange steder der forumet er ferdig satt opp for deg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå