Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Kan man reklamere på frisører?

aspic

Anbefalte innlegg

Om man har vært til frisøren og synes at denne frisyren ble dårlig, kan man da "reklamere" for så å kreve ny klipp/pengene tilbake? Ser for meg at frisører har en egen policy på dette siden det er et litt spessielt eksempel? :)

Er bare noe jeg har lurt på i lengre tid..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har klagd på en frisør som klippet håret mitt skeivt en gang.

Fikk tilbud om en ny klipp, men neitakk, hvilken garanti hadde jeg for at det ville bli bedre den nesten gangen? Man burde heller få en kompensasjon i form av pengene tilbake pluss gratis produkter.

Lenke til kommentar
Om man har vært til frisøren og synes at denne frisyren ble dårlig, kan man da "reklamere" for så å kreve ny klipp/pengene tilbake? Ser for meg at frisører har en egen policy på dette siden det er et litt spessielt eksempel? :)

Er bare noe jeg har lurt på i lengre tid..

7761793[/snapback]

Jeg vet om flere frisører som tilbyr gratis klipp om en kunde kommer tilbake og ikke er fornøyd. Etter hva jeg vet er dette ganske normalt.

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Jeg har en gang mistet hårlokker ved striping som kokte, og fått fire behandlinger med hårkurer og diverse "til trøst".

Men jeg har også ved ett tilfelle sagt ifra at jeg ikke ble fornøyd med klippen. Jeg syntes selv jeg så ut som en i "Grottemannen". Da fikk jeg ny klipp.

Det er en tjenste som alt annet, og du betaler for et produkt. Du har full rett til å få ny klipp hvis du sier ifra innen rimlig tid. Jeg vil tro en-to dager er rimlig tid for en klipp.

Men det er lurt å se en ekstra gang i speilet før man går fra frisøren. Si ifra om det er for langt, skjevt, ujevnt eller ikke som du hadde forespeilet deg. Så får du det ordnet med en gang. ....Nei, jeg håper ingen mister øret av den grunn. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...