MartinF Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hei! Har hørt at Posten har nye regler angående henting av pakker på Posten. Har bestilt noe greier på eBay via mamma sin PayPal konto og pakken vil bli shipped til henne. Må også betale for toll på posten. Har jeg da noe som helst mulighet for å hente pakken uten at hun er med? Hva med en skriftlig beskjed eller en telefon samtale? Hun har også jobbet på dette postkontoret så de vet hvem jeg er(Noen av de som jobber der ihvertfall).. Grunnen til at jeg spør er jo det at posten stenger før mamma er hjemme fra jobben(som ligger en times tid fra posten) og da må jeg sannsynligvis vente helt til en helg før jeg får henten pakken.. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Få henne til å skrive en fullmakt, som sier at du får hente pakken for henne. Om det er et lokalt postkontor lar de deg sikkert gjøre det hvis de veit hvem både du og din mor er. Men ta med en fullmakt for sikkerthetsskyld. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Takk takk.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 er det ikke helg i dag a? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jo, men pakken har vel ikke kommet enda. Han mente neste helg, regner jeg med. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 Ok.. Nå viser det seg at pakken kom på døren siden den ble sendt med UPS, men det jeg ikke skjønner er hvorfor jeg ikke fikk noen regning på toll osv... Kommer denne i posten fra UPS eller noe? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 Kan være tollen ettersender den. Har vel skjedd før. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2007 Del Skrevet 28. januar 2007 UPS fortoller selv, og du vil få en regning fra de i ettertid, er i hvert fall mine erfaringer. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 28. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2007 UPS fortoller selv, og du vil få en regning fra de i ettertid, er i hvert fall mine erfaringer. 7820193[/snapback] Ok.. Takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå