Husee Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hallo! jeg lurer litt på åssen man skal regne snitte sitt korekt. ferdig med føreste remin av 10'ne klasse så vil se litt åssen jeg ligger ann. Noen sier man skal legge til 10% noen ikke og noen sier man skal legge sammen Norsk muntlig og skriftlig og engelsk muntlig og skriftig? Er det noen som kan gi meg et rett svar? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hallo! jeg lurer litt på åssen man skal regne snitte sitt korekt. ferdig med føreste remin av 10'ne klasse så vil se litt åssen jeg ligger ann. Noen sier man skal legge til 10% noen ikke og noen sier man skal legge sammen Norsk muntlig og skriftlig og engelsk muntlig og skriftig? Er det noen som kan gi meg et rett svar? 7761711[/snapback] Du legger sammen alle karakterene dine og deler på antall karakterer. F.eks 4+5+6+5+2+3+4+5= 34 34/8=4,25 Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 legg sammen alle karakterene og del på antall karakterer = snitt Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Og når du kommer til 2. og 3. klasse på videregående kan du spørre same spørsmål på nytt =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå