andreasn Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har satset på disse i dag: Sporting Gijon v Barcelona: Barcelona vinner med 2 mål eller mer @ 1.61 Bayern München v Mainz: Bayern München - Bayern München @ 1.57 2,52 X 200 kr Derby v Nottm Forest: Nottm Forest @ 1.90 Cardiff v Doncaster: Cardiff @ 1.72 3,27 X 300 kr Lenke til kommentar
Brad Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Frankfurt - Köln Hannover - Nurnberg Hertha - Bochum Moenchengladbach - Werder Bremen Schalke - Hoffenheim Kjører disse i et trippelsystem hvor 3/5 kamper gir gevinst. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Satte denne kupongen i dag. 1 omgang igjen i alle kampene. Håper på det beste. 1 Liverpool @ 1.44 2 West Ham @ 2.10 3 Cardiff @ 1.72 Multi-veddemål Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kjører disse i et trippelsystem hvor 3/5 kamper gir gevinst. Hvordan spiller man slikt system? Man må vell bruke et program som turbotipp da eller? Hadde vært kjekt å vite hvordan da det som regel er en kamp som alltid ødelegger. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Mulig jeg tar feil, men er vel helt standard trippelsystem med fem valgte kamper. Med tre rett får man gevinst, men ikke nødvendigvis fortjeneste i forhold til total innsats. Man kan spille dette hos alle bookmakere (tror jeg). Gå f.eks til www.norsk-tipping.no og plukk ut fem tilfeldige kamper. Velg trippelsystem, og klikk så på Beregn Odds. Da kan du se mulige systemer og hvor mye hver kombinasjon gir i gevinst. Er bare snakk om flere enkeltkuponger som settes sammen slik at det blir ett system, akkurat som en halvgardering på Tippekupongen egentlig er to enkeltrekker med en variasjon på ett valgt utfall. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Nå er jeg sykt irritert. Hadde en femling som Bordeaux ødela totalt med å spille U med Boulugne. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Godt å se at flere tapte på Bordeaux. Satte 30 kr. på Real Madrid i ren frustrasjon. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har dere ærlig talt sett noe mer tragisk? Selvfølgelig ryker jeg på kampen med lavest odds... Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Godt å se at flere tapte på Bordeaux. Hadde flaks i dag, byttet de ut med Lille etter mye frem og tilbake. Fikk endelig treff på tipset igjen, i kombinasjon med Notts County. Plukket også inn Bayern Munchen og Monaco som spill nummer to i dag, dog ikke publisert noe sted. Forresten merkelig hvor irriterende innlysende mange resultater er i ettertid. Liverpool fikk sin fjerde strake hjemmeseier i serien (1.45 odds) , West Brom fulgte opp FA-cupseieren mot Newcastle (4-2) og vant 3-1 mot Sheffield United (1.80 odds) og Norwich tok sin syvende strake seier (1.35 odds) Bah... det er alltid så enkelt i ettertid, ikke sant? EDIT: Hyperio; den åttlingen din hadde absolutt fortjent ett bedre utfall! Endret 30. januar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Gah, Jeg hadde Everton, Schalke, Barcelona og Monaco. Så taper jeg på Bordeaux Lenke til kommentar
Brad Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Meget skuffendes av Bordeaux. Heldivis reddet scoring av Monaco i begge omganger og Montepellier seier dagen! Vist noen er interesserte i NHL tips er det bare å si ifra! Sitter med en del kunnskap som jeg ofte bruker nytte av. Er her jeg tjener mesteparten av det jeg får inn på odds. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kan null om NHL, men vil gjerne tjene penger. Sleng ut tips. Går de kampene i natt forresten? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 De første kampene starter straks! Mine tips for kvelden er: Boston Bruins St. Louis Blues Carolina Hurricanes - Chicago Blackhawks = Over 5.5 mål Calgary Flames - Edmonton Oilers = Over 5.5 mål Dette er mine spill for natten. Har satt dem i 2 dobbler og en 4-ling i trippelsystem. Du får selv velge om du vil og hvordan du bruker dem! Lykke til Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Mine innlegg I denne "kampen" er oddsen følgende: Innlegg blir stående i tråden: 10.00 H Ingen av alternativer: 00,00 U Slettes av mods: 1.10 B Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Skjønner ikke hvorfor jeg fortsatt tipper på seier med handikap. Hadde Chelsea med -1 i går. Det holder jo lenge for Chelsea å vinne med et mål.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mine innlegg I denne "kampen" er oddsen følgende: Innlegg blir stående i tråden: 10.00 H Ingen av alternativer: 00,00 U Slettes av mods: 1.10 B Satser en hundrings på H, god odds der Og Jarmo er snill i dag føler jeg. Noen som skal tippe på Arsenal - Man U i kveld? Spennende kamp med høy odds. Blir gjevnt iallefall. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som skal tippe på Arsenal - Man U i kveld? Spennende kamp med høy odds. Blir gjevnt iallefall. Tør ikke men tipper U.. Har HUB på tippekupongen. Lenke til kommentar
Rocky1 Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Henger meg på denne tråden Lenke til kommentar
tobn Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) http://almostanything.betsafe.com/blog-no/...135-000-kroner/ Fikk inn bong til 27000 i odds Endret 1. februar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå