Prusk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Please share your bets! =) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ghana - Nigeria H Getafe - Mallorca H Algerie - Egypt B (her her egypterne gått ut i media og sagt at de skal slakte Algerie) Inter - Juventus H Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ghana - Nigeria HGetafe - Mallorca H Algerie - Egypt B (her her egypterne gått ut i media og sagt at de skal slakte Algerie) Inter - Juventus H Ghana - Nigeria: Afrikamesterskapet ... Getafe - Mallorca: Mallorca er egentlig mye bedre enn Getafe selv om de er litt ute av form. Algerie - Egypt: Eneste mulige kamp i dag, men det er jo Afrikamesterskapet ... Inter - Juventus: To gode lag møtes og det er i tillegg cup-kamp, nei takk. Jeg gidder ikke tippe noe i dag. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Det er en longshot kupong ja Men jeg liker høyoddsere og ikke bare odds på 2.30 på en dobbel. Mye bedre følelse når du får inn en usikker firedobbel enn en sikker dobbel. Endret 28. januar 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Setter ikke et øre på at det ikke har vært noe fikseri i mesterskapet i år. Syntest kampene er vanskelig i dag. Algerie slo Egypt sist de møttes, og skal ikke se bort ifra at de gjør det idag eller. Nå har ikke jeg sjekket skader og lagoppstilling, for noen av kampene. Men skulle jeg satt noen bets idag ville det blitt følgende: Ghana (Innsatsene tilbake ved uavgjort) Odds: 1.76 Algerie (Innsatsene tilbake ved uavgjort) Odds: 2.22 Disse spilles hos Unibet! Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hyperio: Mallorca er ikke et mye bedre lag enn Getafe. Disse lagene er såkalte "hjemmelag" og er Roberto Soldado i form vinner Getafe denne. Getafe står med 5 strake seiere hjemme, mens Mallorca står med fattige 5 poeng på de 6 siste. Har ikke sett på laga, men denne skal i utganspuktet Getafe ta! Jeg ser på Getafe som hovedutfordrer bak mitt kjære Sevilla til å ta cupen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Stemmer, Mallorca sliter når de tar turen vekk fra ferieøya. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Vet godt at Mallorca er et typisk "hjemmelag", men vil uansett si at de er bedre enn Getafe. Nå er jo også Getafe vanskelige å slå hjemme, men poenget mitt var egentlig bare at det er en vanskelig kamp å tippe på. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ser ut som at jeg fikk rett med Mallorca. Og at Egypt var en aktuell kamp. Men satset jeg på de? Neida... Hadde jeg satset hadde kampene nesten garantert endt annerledes. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hadde 3 bonger og endte noe i pluss, men med Getafeseier hadde jeg dradd inn en bong med 50 i odds.. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror serieleder Caen hjemme mot Chateauroux er en rimelig sikker kamp i dag, men vrient å finne en makker til en dobbel i dag. foreløpig blir det Apeldoorn hjemme mot dumpekandidat Emmen. Analyse er publisert her. Andre forslag til kamper i dag? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tror serieleder Caen hjemme mot Chateauroux er en rimelig sikker kamp i dag, men vrient å finne en makker til en dobbel i dag. foreløpig blir det Apeldoorn hjemme mot dumpekandidat Emmen. Analyse er publisert her. Andre forslag til kamper i dag? TV2s dobbel. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Ligue 2 er en meget risky liga å tippe på når uavgjort sjansen er stor. Men Caen hjemme pleier å være bra. Tenker å prøve meg på St.Pauli og Dusseldorf i tysk 2.divisjon idag. Spiller begge i en singel. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 TV2s dobbel. Usikker på Hamburg - Wolfsburg. Gjestene har sparket trener Armin Veh, og bytte av trener har ofte en underlig effekt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hvilke tippetips-sider bruker dere? Følgende bruker jeg Nettavisen Dagbladet. Tippebloggen.net Keep up the good work. Av og til P4s tippetips. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Bruker de du sier der pluss oddsen.nu, tipsgaming.com, dintippeside.com og nrk. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Tippebloggen.net Keep up the good work. Takk & takk. Januar har jo vært en skandale, så håper jeg ikke har villedet deg for mye ;-) Bruker de du sier der pluss oddsen.nu, tipsgaming.com, dintippeside.com og nrk. Har du link til NRK sin tippetipsside? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 NRK Det er bare tippekupongene da. Vurdert av Arne Scheie. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 NRKDet er bare tippekupongene da. Vurdert av Arne Scheie. Akrobat, var nemlig kun det jeg fant. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Slenger meg bare inn i tråden her så har jeg den i mine innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå