Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Gamblers corner, odds-og tippetips. (18år)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får vel like høy odds på U mellom Chelsea og Birmingham. Jeg er enig med bettingselskapene der. Like usannsynlig...

Birmingham har da ikke tapt på noe sånn som 16 kamper eller noe da. Det store formlaget. Men er det ett sted å tape, så er det vel kanskje på SB. Jeg kommer dog til å sette en bong med U på denne kampen.

Lenke til kommentar
Kjører en dobbel på Celtic og Chelsea. Tror ikke Birmingham fortsetter som ubeseiret. Med fem mål på siste seks kamper tror jeg de får det tøft mot målkåte Chelsea. Mer info publisert på bloggen som vanlig. Totalodds 1.75

Chelsea har alt for lav odds i forhold til Birminghams form for tiden.

Tok selv en trippel med United, Everton og Dundee til ca 4.5 i odds :

EDIT: Slengte på Luton, Wednesday og Arsenal på en bong også

Endret av *@lex*
Lenke til kommentar

Eri villrede i dag, bør jeg satse på håndball med kampen Kroatia - Danmark eller fotball Afrikameserskapet Ghana- Nigeria? Begge to er omtrent like uforutsigbare. Hvis Norge vinner over Island i håndball rett før Kroatia - Danmark starter så er Kroatia i semifinalen allerede før de har spilt og da kommer de til å legge seg ned for Danskene. Afrikamesterskapet er som alle vet bingo. Trenger vel ikke legge til mer her.

Lenke til kommentar
Eri villrede i dag, bør jeg satse på håndball med kampen Kroatia - Danmark eller fotball Afrikameserskapet Ghana- Nigeria? Begge to er omtrent like uforutsigbare. Hvis Norge vinner over Island i håndball rett før Kroatia - Danmark starter så er Kroatia i semifinalen allerede før de har spilt og da kommer de til å legge seg ned for Danskene. Afrikamesterskapet er som alle vet bingo. Trenger vel ikke legge til mer her.

Vist du mener at Afrikamesterskapet er bingo har du elendig kunnskap om Afrikansk fotball.

I gruppespillet gikk samtlige gruppefavoritter favoritter videre. Muligens foruten Tunisia som ble slått ut av Zambia. Så du kan ikke kalle det bingo, selv om det har kommet noen uforventet resultater.

Lenke til kommentar

Det blir for dumt at noen kaller det bingo, bare fordi dere bommer på spillene deres. Men skjønner at dere blir frustrerte når det går dårlig, sitter med den erfaringen selv. Men så langt har jeg et solid overskudd i Afrikamesterskapet så langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...