krizkriz Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Aston Villa - Arsenal UB 1.29 Blackburn - Wigan HU 1.23 Totalodds: 1.59 ------------------- Satser safe i kveld. Arsenal slår Villa på bortebane og tar over tabelltoppen. Blackburn slår et svakt Wigan på hjemmebane. Med fare for uavgjort. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som har noen Odds-tips idag som har litt større odds en ovenfor? 1 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Everton Sunderland - H Scunthorpe - Sheffield Wednesday - B Også tror jeg Blackburn vinner, men ikke nok til at jeg setter trippel på den.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Lurer på om jeg skal satse på at City slår United Fristende høy odds. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Får vel like høy odds på U mellom Chelsea og Birmingham. Jeg er enig med bettingselskapene der. Like usannsynlig... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 City har da en fair sjangs til å slå United, så jeg mener oddsen er kunstig høy. Siden jeg ikke gidder satse store beløp i dag prøver jeg meg på det. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Får vel like høy odds på U mellom Chelsea og Birmingham. Jeg er enig med bettingselskapene der. Like usannsynlig... Birmingham har da ikke tapt på noe sånn som 16 kamper eller noe da. Det store formlaget. Men er det ett sted å tape, så er det vel kanskje på SB. Jeg kommer dog til å sette en bong med U på denne kampen. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kjører en dobbel på Celtic og Chelsea. Tror ikke Birmingham fortsetter som ubeseiret. Med fem mål på siste seks kamper tror jeg de får det tøft mot målkåte Chelsea. Mer info publisert på bloggen som vanlig. Totalodds 1.75 Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kjører en dobbel på Celtic og Chelsea. Tror ikke Birmingham fortsetter som ubeseiret. Med fem mål på siste seks kamper tror jeg de får det tøft mot målkåte Chelsea. Mer info publisert på bloggen som vanlig. Totalodds 1.75 Chelsea har alt for lav odds i forhold til Birminghams form for tiden. Tok selv en trippel med United, Everton og Dundee til ca 4.5 i odds : EDIT: Slengte på Luton, Wednesday og Arsenal på en bong også Endret 27. januar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 H Newcastle - Cryst P 1.50 H Man U - Man C 0-1 2.50 H Milan - Udinese 1.35 Total odds: 5.06 Innsats: 40 Går det som et pleier med tippinga mi burde alle satse på det motsatte. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Går rett vest med Wednesday on this Wednesday.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 H Newcastle - Cryst P 1.50H Man U - Man C 0-1 2.50 H Milan - Udinese 1.35 Total odds: 5.06 Innsats: 40 Går det som et pleier med tippinga mi burde alle satse på det motsatte. Faen ta milan Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Yey Vant 159,- Ikke den høyeste premien eller den mest spennende oddsen men... Tror jeg satser safe heretter. Alle kamper overrasker jo. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eri villrede i dag, bør jeg satse på håndball med kampen Kroatia - Danmark eller fotball Afrikameserskapet Ghana- Nigeria? Begge to er omtrent like uforutsigbare. Hvis Norge vinner over Island i håndball rett før Kroatia - Danmark starter så er Kroatia i semifinalen allerede før de har spilt og da kommer de til å legge seg ned for Danskene. Afrikamesterskapet er som alle vet bingo. Trenger vel ikke legge til mer her. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Eri villrede i dag, bør jeg satse på håndball med kampen Kroatia - Danmark eller fotball Afrikameserskapet Ghana- Nigeria? Begge to er omtrent like uforutsigbare. Hvis Norge vinner over Island i håndball rett før Kroatia - Danmark starter så er Kroatia i semifinalen allerede før de har spilt og da kommer de til å legge seg ned for Danskene. Afrikamesterskapet er som alle vet bingo. Trenger vel ikke legge til mer her. Vist du mener at Afrikamesterskapet er bingo har du elendig kunnskap om Afrikansk fotball. I gruppespillet gikk samtlige gruppefavoritter favoritter videre. Muligens foruten Tunisia som ble slått ut av Zambia. Så du kan ikke kalle det bingo, selv om det har kommet noen uforventet resultater. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå tipper vi stort sett på resultater og ikke gruppevinnere. Bingo. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja, og når favorittene vinner gruppa si tyder det på resultater som er forventa. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hjelper ikke at favorittene går videre når vi tipper på seier, mens de stort sett spiller uavgjort ved fulltid.. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det blir for dumt at noen kaller det bingo, bare fordi dere bommer på spillene deres. Men skjønner at dere blir frustrerte når det går dårlig, sitter med den erfaringen selv. Men så langt har jeg et solid overskudd i Afrikamesterskapet så langt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er jo bare fordi det er du som betalte dommerne til å gjøre det du ønsket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå