plsupdate Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Full klaff tre dager på rad, men ikke akkurat de mest dristige tipesene. Fikk uansett 192% tilbakebetaling i helgen. "Nice and easy does it" sies det... Er vel ikke så mye annet enn Charlton og Lecce å spille på i dag. 2.23 i totalodds. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.nettavisen.no/sport/article2800379.ece Stilling som tipsmedarbeider odds og tippingEr du en vinner? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Samt at du kanskje har H i Norge-Østerrike Jarmo? Det utgjør nemlig en stor forskjell. JA! Riktig My bad.. Tror mer på Østerrike, men vi får nå se. Og den jobben der må jo være ganske digg. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Fristende den jobben der, men dem vil nok ikke ha en 19år gammel skolestudent Endret 25. januar 2010 av *@lex* Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Sålenge du er god nok tipper tror jeg ikke de bryr seg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Tipper () det er en med journalisterfaring som får den jobben. Nå som jeg leste mer virket det som en ganske omfatende jobb. Men hadde jeg hatt relevant utdanning hadde jeg søkt på flekken. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Får vell prøve litt idag også. Kopiert det meste fra dere. Lykke til! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2010 Hah! Selvmål av Egypt.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Selvfølgelig kunne man ikke tippe på Afrikamesterskapet i dag heller. Og så har jo Egypt scoret 2 mål på 6 minutter nå i ekstraomgangene. Endret 25. januar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Minn meg på neste mandag at jeg ikke skal tippe. Egypt klarte det ikke, Charlton ligger under. Jaja.. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Slengte like godt inn en søknad på den stillingen selv om jeg ikke har noe journalist-erfaring i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fant en femtilapp liggende så jeg drar en spenstig odds i dag. Le Mans - Bordeaux B Wolves - Liverpool B Tottenham - Fulham 0-1 B Roma - Catania 0-1 H Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Forest Rochdale Totalodds: 2.72 Auxerre Kidderminister Totalodds: 2.13 Omtale publisert her som vanlig. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sheffield United - Reading H gir gode 1.95 hos Betsafe. Legger inn en dobbel med Forrest på samme bong. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Sheffield United - Reading H gir gode 1.95 hos Betsafe. Legger inn en dobbel med Forrest på samme bong. Hmm.. den har jeg oversett. La ikke merke til den gode formen de har på hjemmebane med 4-1-0. Retter opp litt av inntrykket når jeg kun fokuserte på at de spiller oftere uavgjort / tap på eget gress enn seier, sesongen sett som helhet. (Seks seiere og syv uavgjort/tap) Men som sagt, formen bør tilsi at 1.95 er god betalt. Reading ser ikke skrekkelig gode ut med sine 0-3-3 på siste seks matcher. Men ikke glem at de slo ut Burnley fra FA-cupen i helgen, men det er kanskje ikke den største prestasjonen å skryte av. Ser også ut som Zurab Khizanishvili fra Blackburn er med i troppen. Bør tilføre mye rutine med sine 200+ kamper med bl.a Dundee og Rangers. Krysser også fingrene for Forrest i kveld ;-) Endret 26. januar 2010 av plsupdate Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Prøver meg på nytt i dag. Auxerre - Sedan H Nottingham Forest - Queens Park Rangers H Roma - Catania H Wolverhampton Wanderers - Liverpool B Odds: 6.05. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Reading har litt samme tendens som Leeds. Etter utladningen i FA-cup dummer de seg ut i serien. Vi får se om historien gjentar seg.. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Prøver meg i dag igjen. Ryker denne, så skal jeg definitivt roe kraftig ned. Oddstips hentet fra oddsen.nu i spoilere nedenfor hver kamp. Auxerre - Sedan Fransk cupkamp dette. Auxerre ligger i toppdivisjonen og ligger på 7.plass på tabellen for øyeblikket. 6-2-3 er statistikken etter de første hjemmekampene. Sedan ligger som første lag under streken i divisjonen under. 0-4-5 er bortestatistikken. Auxerre vant 1-0 borte mot Amiens i forrige runde, mens Sedan vant 3-0 i bortekampen mot AS Saint-Ouen-L'Aumone. For Auxerre så mangler Sorin, Coulibaly og Licata med skader. Narry spiller Afrikamesterskapet. Troppen til Auxerre: Riou, Mayens, Hengbart, Malaga, Mignot, Berthod, Martin, Pedretti, Dudka, Chafni, N'Dinga, Birsa, Capoue, Oliech, Jelen, Niculae, Contout, Bourgeois, Sanogo. Troppen til Sedan: Costil, Briant,. Abdallah, Rozic, Traore, Scaramozino, Cantini, Oliveira, Le Moigne, Sidibe, Valdivia, Sekour, Karaboue, Tiberi, Eudeline, HEnaini, Allart, Lasimant. Gharzoul og Mokake ikke med her siden sist, nye i troppen kontra forrige cupkamp er Gharzoul og Eudeline. Le Mans - Bordeaux Cupkamp mellom to lag fra toppdivisjonen i Frankrike. Le Mans ligger som første lag under streken for øyeblikket og har fire poeng opp til en sikker plass. 4-4-3 er statistikken etter de første hjemmekampene. Bordeaux topper tabellen og har en luke på 8 poeng ned til nærmeste utfordrer. 7-1-3 er bortestatistikken. Le Mans vant 1-0 i hjemmekampen mot Valenciennes i forrige runde, mens Bordeaux vant 1-0 i hjemmekampen mot Rodez. Ib.Camara og Strømstad mangler med skader for Le Mans. Treneren har også valgt å ikke ta med Sene, Marcos Paulo, Wague, Landel, F.Cisse, Sanaia og Sylla. Troppen er som følger: Roche, Makaridze, Baal, Bouhours, Cerdan, Corchia, Geder, Andrade, Louvion, Abdi, Goulon, Dossevi, Loriot, Thomas, Helstad, Lamah, Le Tallec, Maiga. Bordeuax mangler Carrasso og Sertic med skader i dette oppgjøret. Treneren har også valgt å ikke ta med Placente, Planus, Fernando og Traore. Troppen til Bordeaux: Rame, Keita, Chalme, Ciani, Henrique, Jurietti, Sane, Tremoulinas, Diarra, Gourcuff, Plasil, Wendel, Bellion, Cavenaghi, Chamakh, Gouffran, Jussie, Saivet. Nottingham Forest - Queens Park Rangers Engelsk Championship. Nottingham Forest imponerer stort, og innehar nå andreplassen med 13 - 10 - 3 som statistikk. Laget har slått Reading, West Brom og Coventry i de tre seneste rundene, og er samtidig uten tap på 18 seriekamper. Hjemmestatistikken viser 9 - 1 - 3. Nicky Shorey er suspendert. Queens Park Rangers er som vanlig noe ujevne, og 8 - 10 - 7 holder kun til en 11.plass, fem poeng bak playoff. Klart tap borte for Ipswich ble etterfulgt av uavgjort borte mot Blackpool. Står med 4 - 4 - 5 på bortebane. Lee Cook kan være tilbake. Forest fikser nok dette greit. Roma - Catania Oppgjør fra den italienske cupen mellom to lag fra toppdivisjonen. Roma ligger på 3.plass på tabellen for øyeblikket og har 8-0-2 som statistikk etter de første hjemmekampene. Catania på sin side ligger som første lag under streken og har 1-4-6 som statistikk etter de første bortekampene. Roma vant 3-1 hjemme mot Triestina i forrige runde, mens Catania vant 2-1 i bortekampen mot Genoa. Roma mangler blant andre Totti og Toni foran denne cupkampen. Troppen til Roma: Lobont, Dos Santos, Mexes, Pizarro, Okaka, Taddei, Motta, De Rossi, Riise, Doni, Perrotta, Cerci, Pit, Cicinho, Burdisso, Esposito, Brighi, Cassetti, Menez. Catania kommer med følgende tropp: Andujar, Campagnolo, Kosicky, Alvarez, Augustyn, Bellusci, Capuano, Potenza, Spolli, Terlizzi, Biagianti, Cuomo, Delvecchio, Izco, Ledesma, Moretti, Ricchiuti, Morimoto, Nicastro, Plasmati. Totalodds: 4,48. - Haakon Endret 26. januar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Sheffield, Forest, Leeds, Doncaster, Norwich 26.38 Doncaster, Northampton, Forest. 7.04 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Forrest og Sheffield gjorde jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå