plsupdate Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva med dagens utvalg? Finnes det noe annet enn Patrick Tistle mot Morton å spille på? Hjemmeseier til 1.63 er en mulighet. En sen scoring berget gårsdagens singel. Blir en dobbel i dag, med Ancona hjemme mot Triestina samt VIF hjemme mot Stjernen. Totalodds 2,42 Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 En sen scoring berget gårsdagens singel. Blir en dobbel i dag, med Ancona hjemme mot Triestina samt VIF hjemme mot Stjernen. Totalodds 2,42 Ancona dro i land 2-1 seier hjemme, og VIF leder 6-0 i andre periode. Noterer denne dobbelen som vunnet på forskudd uten å gape over for mye tror jeg... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Var nok ikke det smarteste å tippe på fullham ikveld nei.. Noen som har tips for imorgen? Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Noen som har tips for imorgen? Må nesten se hva jeg kan få for Arsenal - Bolton. Andre alternativ er Olympiakos mot AEK Athen eller Panathinaikos mot Ergotelis. Inter borte mot Chievo bortfaller pga bortekamp for serielederen. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har faktisk fulgt en venn av meg som er veldig gira innenfor odds, og har meget god peiling. http://www.facebook.com/group.php?gid=1988...1113&ref=ts Her ligger han ut spill, omtrent daglig. I dette året har jeg så langt fulgt han på alt og ligger 3700,- i overskudd så langt. Anbefales! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har faktisk fulgt en venn av meg som er veldig gira innenfor odds, og har meget god peiling. http://www.facebook.com/group.php?gid=1988...1113&ref=ts Her ligger han ut spill, omtrent daglig. I dette året har jeg så langt fulgt han på alt og ligger 3700,- i overskudd så langt. Anbefales! det ligger jo ikke noen gamle tips ute :s?? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hadde tenkt å sette penger på Manchester City i morgen, men kampen er visst nok utsatt. Litt snø der borte og så er det fullt kaos. Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dagens innsats på bloggen blir en dobbel med Arsenal og Olympiakos i dag. Verdt å merke seg at Arsenal har 8-0-1 på hjemmebane med handikapp 0-1, da de kun har 0-3 tap for Chelsea og resten er vunnet med minst to mål. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Går får tipset til plsupdate. Arsenal - Bolton (0-1) - H Olympiakos - AEK Athen - H Odds 2.40 Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Går får tipset til plsupdate. Arsenal - Bolton (0-1) - H Olympiakos - AEK Athen - H Odds 2.40 Liten korrigering, du er større gambler enn meg. Kjører ikke HC på Arsenalkampen så får en totalodds på kun 1,95. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er en liten gambler som ofte kjører tre og firlinger. Her er dagens kuponger: Chievo - Inter B (Den er ferdig og endte B) Lazio - Livorno H Siena - Fiorentina B Parma - Juventus B Odds på 12. Siena - Fiorentina B Parma - Juve B Arsenal - Bolton 0-1 H Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Arsenal - Bolton (0-1) - H Olympiakos - AEK Athen - H 2,67. innsats 100,- Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da resettes oddsen til 1.00. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg er en liten gambler som ofte kjører tre og firlinger. Her er dagens kuponger: Chievo - Inter B (Den er ferdig og endte B) Lazio - Livorno H Siena - Fiorentina B Parma - Juventus B Odds på 12. Siena - Fiorentina B Parma - Juve B Arsenal - Bolton 0-1 H Fornøyd med dagen altså. Dro vel inn 700kr ellernoe. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har faktisk fulgt en venn av meg som er veldig gira innenfor odds, og har meget god peiling. http://www.facebook.com/group.php?gid=1988...1113&ref=ts Her ligger han ut spill, omtrent daglig. I dette året har jeg så langt fulgt han på alt og ligger 3700,- i overskudd så langt. Anbefales! det ligger jo ikke noen gamle tips ute :s?? Nei, han sletter de etter de er ferdige. Men er bare å følge med, kommer ofte masse bra! Har fulgt han på alt idag også Lenke til kommentar
plsupdate Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei, han sletter de etter de er ferdige. Men er bare å følge med, kommer ofte masse bra! Har fulgt han på alt idag også Spennende, hvordan gikk det i dag? Ser ut som "halve" forumet her gikk på en smell etter at jeg lanserte Olympiakos som objekt... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg tippa på: AC Milan vinner begge halvdelene @ 4.00, 100,00 kr singel Håper den går inn. Trenger sårt litt tippe penger. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei, han sletter de etter de er ferdige. Men er bare å følge med, kommer ofte masse bra! Har fulgt han på alt idag også Spennende, hvordan gikk det i dag? Ser ut som "halve" forumet her gikk på en smell etter at jeg lanserte Olympiakos som objekt... Første kamp ferdig, han hadde tips på Racing skulle vinne mot Alcoron. Både vanlig og med handicap. Så bra ut, helt til det 87. minutt da Alcoron scoret. Så handicap spillet røyk, men vanlig seier til Racing inn. Så overskudd til nå! Neste tips er: Recreativo Huelva vs. Atletico Madrid Atletico Madrid kommer fra en sterk seier mot Sevilla. Her spilte de til tider bra fotball, og kom fra oppgjøret med 3 poeng etter scoring på overtid. Sessongen startet meget dårlig for laget som hadde ambinasjoner om kamp om tittelen. Men etter en katastrofe start, ser det nå bedre ut. Stiller trolig med et sterkt lag idag. Møter et middelmådig lag i Recreativo Huelva, som spiller i divisjonen under. Sliter med å score mål. Ligger ikke langt ifra nedrykkstreken. Tror Atletico skal få det lett her, VIST DE STILLER SKJERPET! Tips 1. Atletico Madrid vinner med handicap - 1 til 3,45 i odds. Units: 5 Tips 2. Over 2.5 mål til 2.00 i odds. Units: 3 Tips 3. Diego Forlan scorer / Jose Antonio Reyes scorer Odds: 2.10 / 3.60 Units: 3 / 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lurer på om jeg skal prøve meg på lotto, også kalt vanlig tippekupong. Til lørdag 9. 12 rekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå