krizkriz Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Et tips til i morgen er å tippe på at Shackles vinner X-factor. De må jo vinner over trønder-inder-rockeren. 1.75 hos unibet. 2.00 hos Betsson Bedre odds der. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Lykke til alle som har spilt i dag. Min Europaleague kupong ser slik ut: Ajax - Anderlecht H Genoa - Valencia U Lille - Slavia Praha 0-1 H Steua Bucuresti - Fc Twente B 50kr. Odds på 16. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Føler meg ikke helt trygg på at Ajax vinner i dag. Genoa - Valencia er vanskelig, men tror mer på B enn U. Tror jeg skal finne meg to, maks tre kamper å spille på. Og hadde jeg spilt på Anderlecht og Valencia ville det gitt en odds på 12.8. I stedet laget jeg en "lottokupung" med 10 kr. i innsats. Som gikk åt skogen. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Laget meg en liten kuppong for dagen for å ha noe å følge med på Schalke 04 - Mainz H 1,45 Besiktas - Bursaspor H 1,55 Cesena - Lecce B 3,07 Innsats: 50,- Total odds: 6,90 EDIT: Villarreal ødela alt i går. Trodde den var ganske safe, men tok vist feil der. Endret 18. desember 2009 av sk1rty Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Dagens kupong: Duisbug - Alemania Aachen H Shackles - Chand Torsvik som vinner av X-factor H Tours - Istres H Schalke 04 - Mainz H 0-1 Innsats 50kr Totalodds på 9.78. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Trenger litt hjelp her nå, fordi det har skjedd noe som aldri har skjedd med meg før (beklager dobbelpost). Jeg har bettet følgende i dag: Vintersport: Dahl - Vyleghzanin H Hattestad - Pettersen B Fotball: Estudiantes - Barca 0-1 B Fiorentina - Milan B Dette er da på samme kupong. Jeg går inn på resultatservice på Norsk tipping sine hjemmesider og finner ut mine bets på vintersport er avlyst, betyr det at kupongen er tapt? Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Trenger litt hjelp her nå, fordi det har skjedd noe som aldri har skjedd med meg før (beklager dobbelpost). Jeg har bettet følgende i dag: Vintersport: Dahl - Vyleghzanin H Hattestad - Pettersen B Fotball: Estudiantes - Barca 0-1 B Fiorentina - Milan B Dette er da på samme kupong. Jeg går inn på resultatservice på Norsk tipping sine hjemmesider og finner ut mine bets på vintersport er avlyst, betyr det at kupongen er tapt? Oddsen blir satt til 1.00... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Jeg har blandt annet tippet på Fiorentina - AC Milan B i dag. Kampen er utsatt. Hva vil det si for min del? De andre kampene ser ut til å gå inn så jeg blir jævlig irritert hvis den kampen skal ødelegge på et vis. Edit: Glem det. Oddsen ble satt til 1. Med andre ord teller ikke den kampen. Endret 19. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvilke kamper er verdt å spille på for morgendagen? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Chelsea, Newcastle, Inter og Juventus skal være ganske sikre vinnere i sine kamper. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) tja, jeg får småpene 14 i odds på følgende kamper: Newcastle - Boro H Aris Thessaloniki - Olympiakos (anser denne som relativt sikker). B West Ham - Chelsea 1-0 B Palermo - Siena 0-1 H Vad tycks? Endret 20. desember 2009 av Mchansern Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg anbefaler alle til å finne seg en bettingside på nettet. Norsk tipping har som regel dårligere odds på alt, og mye mindre utvalg. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 For å være ærlig så liker jeg å tenke på at noe av pengene jeg taper går til gode formål. Likevel har jeg en Unibet-konto og som jeg for tida bruker mest. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Noen tips for idag? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Columbus Blue Jackets inatt! Ishockey. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Satser på at det blir en liten julegave til meg selv Det er ikke uten grunn at filnavnet på bildet er "Lotto.jpg" Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hadde vært fint med en slik gevinst nå i jula ja. Hadde selv en fin gevinst på 18700kr tidligere i høst. Noen som har tips til lørdagens pl kamper? Lenke til kommentar
tobn Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 makan til innsatser du kan sette da. misunnelig Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Skjer me at nettsida til norsk tipping e så jævla homo at eg ikke får levert tipping? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Satser på at det blir en liten julegave til meg selv Det er ikke uten grunn at filnavnet på bildet er "Lotto.jpg" Wigan snur det nå. Du får en spennende søndag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå