sneipen92 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Blackburn slår Chelski, den så jeg ikke komme. Alt i alt, en god dag å ikke tippe på Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hadde en feeeeeeeet kuppong som bare manglet (1-0) til Chelsea. Utrolig surt. Fenerbache, Ajax, Salzburg, Valencia (0-1) og Celtic var alle inne . Kunne gått 10k + i overskudd. Men, men. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg undervurderete nok City i går. Eller Arsenal spilte jo som en bøtte dritt. Har litt lyst å tippe på skiskyting i dag. Er jo bare å sette pengene på alt norsk Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hva tror folket om lørdagens kamper i Premier League? Portsmouth - Burnley Arsenal - Stoke Aston Villa - Hull Blackburn - Liverpool West Ham - Manchester United Wigan - Birmingham Wolverhamptopn - Bolton Manchester City - Chelsea Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Portsmouth - Burnley B/U (tror burnly klarer seier eller uavgjort mot Portsmouth, de har virket særdeles tamme) Arsenal - Stoke H, Arsenal skal ha null problemer mot Stoke hjemme Aston Villa - Hull H, Hull spilte riktignok Uavgjort(?) mot City, men Villa blir for sterke Blackburn - Liverpool Her er en nøtt, men som Liverpool supporter må jeg si B, selvom Blackburn slo Chelsea West Ham - Manchester United B, Manu tar denne lett Wigan - Birmingham Litt usikker, muligens en U Wolverhamptopn - Bolton Igjen usikker Manchester City - Chelsea B, Chelsea reiser seg, City går på en smell Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Aston Villa - HullH, Hull spilte riktignok Uavgjort(?) mot City, men Villa blir for sterke Det var på et straffespark, med andre ord er resultatet lyvende. Villa tar dette lett. Manchester City - ChelseaB, Chelsea reiser seg, City går på en smell Jeg tror motsatt. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvor bruker folket å finne oddstips? Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvor bruker folket å finne oddstips? Magefølelsen haha Er det store kamper mellom topp 4(6) lagene så tar jeg de lagene jeg har på følelsen kommer til å vinne. Ellers så er det greit å sjekke innom oddsen.nu for en god analyse av kampen med skader og antatte lagoppstillinger Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 City - Chelski U City spiller jo nesten bare uavgjort.. Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 City - Chelski U City spiller jo nesten bare uavgjort.. Det er en veldig vanskelig kamp, jeg velger å ikke tippe på den, da det kan gå alle tre veier! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Hvor bruker folket å finne oddstips? Dagbladets oddstips og P4s tippetips f. eks. Ellers har du jo Tips Gaming og NRK sine tips. Det finnes sikkert en million flere. Er mange utenlandske. Endret 3. desember 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvor bruker folket å finne oddstips? www.oddsen.nu Er absolutt den beste betting sida i Norge! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Satset 100-lappen på disse kampene i kveld. Vålerenga-Storhamer H HV71-Sødertælje H Shakhtar-Club Brugge H Toulouse-Partizan H Werder B.-Nacional M. H Fulham- CSKA Sofia H Total-odds: 4.04 Lenke til kommentar
sneipen92 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De skal jo gå inn, men for min del blir det for risky å sette kupong med 6 kamper, kommer nesten garantert en overraskelse ! Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Gårsdagens kupong gikk inn: Toulouse FC - Partizan Beograd H Res: 1-0 Sporting Lisbon - Heerenveen U Res: 1-1 Fulham - CSKA Sofia H Res: 1-0 Total odds: 6.77 Beløp: 100.00 NOK Gevinst: 677.16 NOK Dagens kupong: Stuttgart II - Carl Zeiss Jena H Union Berlin - Energie Cottbus B Total odds: 7.15 Beløp: 100.00 NOK Mulig gevinst: 715.00 NOK Hadde lyst til å legge til U på Bayern München - Borussia Mönchengladbach, men det ble ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Trenger to, maks tre "sikre" kamper i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Anbefaler dere å sjekke ut brukeren Dawson på www.oddsen.nu Har en del utrolig bra tips! Veldig god til å finne kamper med god odds. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Manchester City - ChelseaB, Chelsea reiser seg, City går på en smell Jeg tror motsatt. Synd jeg ikke tipet på den kampen. 4.2 i odds er pent. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hyperios tips til i morgen, søndag. Everton - Tottenham B Everton har skuffet stort og til tross for bra spill mot Liverpool på eget gress virker de ikke særlig giftige foran mål. Tottenham på den andre siden har gjort det meget bra så langt i ligaen og en borteseier virker meget sannsynlig. Bra odds hvis man er kjapp å tippe. Fulham - Sunderland H Fulham er vanskelig å spille mot hjemme. Det er bare et poeng mellom disse to, men jeg tror Fulham tar det siden de er hjemme og Sunderland omtrent er avhengig av en Bent i form. Napoli - Bari H Her stoler jeg egentlig blindt på dagbladets tips og magefølelsen. Roma - Lazio H Roma har vunnet de tre siste kampene og Totti er tilbake, noe som betyr mye. Lazio har 7 poeng mindre enn motstanderen og Roma burde klare å vinne dette oppgjøret. Total odds: 16.37. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg liker ikke å spille opp til 3-5 kamper på en bong. Det er alltid 1 kamp som ikke går inn. Følger ekspert tips! Ikke som Rekdal, Nettavisen. Men folk som virkelig har peiling på ting. Som finner kamper med god odds. Dette gjør at du kan spille mindre kamper til meget god odds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå